這首歌是洗腦歌  我很喜歡旋律和歌聲, 好像精靈給人很舒服的感覺

M2M - Everything You Do 你所做的 一切

From the moment you looked at me 
從你住視我那一刻起
And ever since you called my name 
自從你叫我的名字
You've been everything that I've seen 
我已經見過你所做的一切
And know I'm caught up in this game 
知道我陷入這場遊戲

My mind is spinning round and around 
我的心不斷地旋轉旋轉
There's something special I have found

我發現了這裡有一些特別的的事情 

Every time I close my eyes 
每次我閉上我的眼睛
All I can think of is you and me 
所有我能想的就是你和我
Oh baby can't you see 
 哦,寶貝,難道你不懂嗎?

That everything you do 
你所做的一切
Everything that you do 
你做的一切
Makes me want to go 
讓我想要跟你去
Everything you say 
你說的一切
Everything that you say 
你所說的一切
Makes me want to go 
讓我也想要去

They're trying to build a fence 
他們試圖築起籬笆
By saying that this won't last 
說我們不會持久
They tell me I don't have a chance 
他們告訴我,我沒有機會
That everything moves too fast 
一切都發生的太快
But every time I close my eyes 
但每次我閉上我的眼睛
All I can think of is you and me 
所有我能想的只有你和我
Oh baby can't you see 
 哦,寶貝,難道你不懂嗎?

That everything you do 
你所做的一切
Everything that you do 
你做的一切
Makes me want to go 
讓我想要跟你去
Everything you say 
你說的一切
Everything that you say 
你所說的一切
Makes me want to go 
讓我也想要去

That everything you do 
你所做的一切
Everything that you do 
你做的一切
Makes me want to go 
讓我想要跟你去
Everything you say 
你說的一切
Everything that you say 
你所說的一切
Makes me want to go 
讓我也想要去

My mind is spinning round and around 
我的心不斷地旋轉旋轉
There's something special I have found 
我發現這裡有一些特別的事情
Every time I close my eyes 
每當我閉上我的眼睛
All I can think of is you and me 
所有我能想的只是你和我
Oh baby can't you see 
 哦,寶貝,難道你不懂嗎?

That everything you do 
你所做的一切
Everything you do 
你所做的一切
Everything you do 
你所做的一切
Everything you say 
你說的一切
Everything that you say 
你所說的一切

That everything you do 
你所做的一切
Everything that you do 
你做的一切
Makes me want to go 
讓我想要跟你去
Everything you say 
你說的一切
Everything that you say 
你所說的一切
Makes me want to go 
讓我想要跟你去

That everything you do 
你所做的一切
Everything that you do 
你所做的一切
Makes me want to go 
讓我想要跟你去
Everything you say 
你說的一切
Everything that you say 
你所說的一切
Makes me want to go
讓我也想要去

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()