Patty Ryan – Love Is The Name Of The Game Live Discoteka 80 Moscow 2004

Don't thinking it's over when you say goodbye 當你說再見時沒好好從頭想過一遍
You think it's easy to break a heart 你想過這非常容易去弄碎一顆心
But don't forget the thousand tears I cry 但是不要忘記我流了一千滴眼淚
Love games I knew it from the start我從開始就知道愛情是一場遊戲

Love is the name of the game 遊戲的名子叫做愛情
Don't stop, let me feel it again 不要停止, 讓我再重溫一次
This love, you're a part of my heart 這段愛情, 你是我心的一部分
Don't leave me lonely in the heat of the night 不要留下我孤單的度過燥熱的長夜

Oh oh love is the name of the game ㄡ ㄡ 遊戲的名子叫做愛情
Don't stop, when you're feeling the same 不要停止, 當你有同樣的感覺
My love, I'm living just for you 我的愛, 我活著只是為了你
Please make my dreams come true 請讓我的夢想成真

The times are changing, boy, why can't you see? 時機在改變中, 男孩, 為何你沒發覺
Now it's your time to say the truth 現在輪到你說實話
Was it a joke when you said "stay with me"? 當時你說"跟我在一起"是一個笑話
Don't bring me down, don't make me blue 不要讓我失望, 不要讓我憂鬱

Love is the name of the game 遊戲的名子叫做愛情
Don't stop, let me feel it again 不要停止, 讓我再重溫一次
This love, you're a part of my heart 這段愛情, 你是我心的一部分
Don't leave me lonely in the heat of the night 不要留下我孤單的度過燥熱的長夜

Oh oh love is the name of the game ㄡ ㄡ 遊戲的名子叫做愛情
Don't stop, when you're feeling the same 不要停止, 當你有同樣的感覺
My love, I'm living just for you 我的愛, 我活著只是為了你
Please make my dreams come true 請讓我的夢想成真

You think it's easy when you say goodbye 當你說再見時你覺得非常容易
But don't forget the tears I cry 但是不要忘記我哭泣的眼淚

Love is the name of the game 愛情是遊戲的名子
Don't stop, let me feel it again 不要停止, 讓我再重溫一次
This love, you're a part of my heart 這段愛情, 你是我心的一部分
Don't leave me lonely in the heat of the night 不要留下我孤單的度過燥熱的長夜

Oh oh love is the name of the game  ㄡ ㄡ 遊戲的名子叫做愛情
Don't stop, when you're feeling the same 不要停止, 當你有同樣的感覺
My love, I'm living just for you 我的愛, 我活著只是為了你
Please make my dreams come true  請讓我的夢想成真

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()