I Am Who I Am 我就是我
Feels like you've built a wall around me 感覺你好像築一到牆圍住我
You've tried your best to ground me 你用盡一切辦法阻絕我
Let me explain that I don't play by any 讓我解釋, 我沒完任何
Other rules 其他的規則
I won't be nobody's fool, I won't lose 我不要是精明幹練, 我不要失敗
This game 這個遊戲
There is no way 沒有辦法
I can love you with half of my heart 我愛你三心兩意
It would tear me apart 這樣我將崩潰
I am who I am 我就是我
What else could I be 我還能是甚麼呢?
And I'll stand where I stand 我做我該做的
I chose to be me 我選擇做我自己
When you look in my eyes 當你凝視我眼睛
You get what you see 你看到的是真的
Understand if you can 假如你能了解
That I am who I am who I am 我就是我就是我
Think twice before you try to read me 在你想了解我之前慎重考慮
Before you try to lead me into your trap 在你要牽我進入你的陷阱前
You've got no right to play with my 你沒權力玩弄我
Emotion的情感
'Cause you should know that I'm much 因為你必需了解我非常的
Deeper than that有深度比其他人
There is no way 沒有辦法
I can love you with half of my heart 我愛你三心兩意
It would tear me apart 這樣我將崩潰
I am who I am 我就是我
What else could I be 我還能是甚麼呢? 
And I'll stand where I stand 我做我該做的
I chose to be me 我選擇做我自己
When you look in my eyes 當你凝視我眼睛
You get what you see 你看到的是真的
Understand if you can 假如你能了解
That I am who I am who I am 我就是我就是我
There is no way 沒有辦法
I can love you with half of my heart 我愛你三心兩意
It would tear me apart 這樣我將崩潰

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    heart love 做自己的主人
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()