Whatever You Want ( Status Quo ) Marcus Nimbler 不管你要甚麼?

[Chorus]
Whatever you want 不管你要甚麼?
Whatever you like 不管你喜歡甚麼?
Whatever you say 不管你說甚麼?
You pay your money 你付你的錢
You take your choice 你做你的選擇
Whatever you need 不管你要甚麼?
Whatever you use 不管你用甚麼?
Whatever you win 不管你贏得甚麼?
Whatever you lose 不管你損失甚麼?

[Verse]
You're showing off 你是在炫耀
You're showing out 你是在現底牌
You look for trouble 你自找麻煩
Turn around, give me a shout 回頭, 告訴我一聲
I take it all 我會全部承擔
You squeeze me dry 你榨乾我
And now today 但是今天
You couldn't even say goodbye 你甚至無法說再見

[Pre-Chorus]
I could take you home 我可以帶你回家
On the midnight train again 再次搭上午夜火車
I could make an offer you can't refuse 我可以給你一個你無法拒絕的提議

[Chorus]
Whatever you want 不管你要甚麼?
Whatever you like 不管你喜歡甚麼?
Whatever you say 不管你說甚麼?
You pay your money 你付你的錢
You take your choice 你做你的選擇
Whatever you need 不管你需要甚麼?
Whatever you use 不管你用甚麼?
Whatever you win 不管你贏得甚麼?
Whatever you lose 不管你損失甚麼?

[Verse]
You're showing off 你是在炫耀
You're showing out 你是在現底牌
You look for trouble 你自找麻煩
Turn around, give me a shout 回頭, 告訴我一聲
I take it all 我會全部承擔
You squeeze me dry 你榨乾我
And now today 但是今天
You couldn't even say goodbye 你甚至無法說再見

[Pre-Chorus]
I could take you home 我可以帶你回家
On the midnight train again 再次搭上午夜火車
I could make an offer you can't refuse 我可以給你一個你無法拒絕的提議

[Chorus]
Whatever you want 不管你要甚麼?
Whatever you like 不管你喜歡甚麼?
Whatever you say 不管你說甚麼?
You pay your money 你付你的錢
You take your choice 你做你的選擇
Whatever you need 不管你需要甚麼?
Whatever you use 不管你用甚麼?
Whatever you win 不管你贏得甚麼?
Whatever you lose 不管你損失甚麼?

[Outro]
Whatever you want 不管你要甚麼?

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 TEdison 的頭像
    TEdison

    好奇的貓

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()