Coldplay - Fix You 治癒妳

When you try your best but you don't succeed 當妳盡最大努力但是你失敗了
When you get what you want but not what you need 當妳得到你想要的但是這不是妳需要的
When you feel so tired but you can't sleep 當你感覺非常疲倦但是妳無法入睡
Stuck in reverse 陷入失敗的困境
When the tears come streaming down your face 當你臉上的眼淚連珠落下
'Cause you lose something you can't replace 因為妳失去無法被取代的東西
When you love someone but it goes to waste 當你愛上某人但是卻被遭塌了
What could it be worse? 甚麼是最糟的情況
Lights will guide you home 光將引導妳回到家
And ignite your bones 激發你的身體
And I will try to fix you 我將試著治癒妳
But high up above or down below 但是高處之上或者低處之下
When you are too in love to let it show 當妳愛沉迷於愛情讓愛顯露
Oh but if you never try you'll never know 但是假如你沒試過怎麼會知道
Just what you're worth 就是甚麼是妳的價值
Lights will guide you home 光將引導妳回到家
And ignite your bones  激發你的身體
And I will try to fix you 我將試著治癒妳
Tears come streaming down your face 臉上的眼淚連珠落下
When you lose something you cannot replace 當妳失去無法被取代的東西
oh and tears come streaming down your face ㄡ你的臉上眼淚連珠落下
And I 而且我
Tears streaming down your face 你的臉上眼淚連珠落下
I promise you I will learn from all my mistakes 我向你保證我將從我所有錯誤中學習
oh and the tears streaming down your face 你的臉上眼淚連珠落下
And I 而且我
Lights will guide you home 光將引導你回家
And ignite your bones 而且激發你的身體
And I will try to fix you 而且我將試著把你弄好
 
 
arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()