M2M - The Day You Went Away 妳離開的那一天

Well I wonder could it be 我好奇會怎麼樣
When I was dreaming 'bout you baby 當我夢到你寶貝
You were dreaming of me 你是我的夢想
Call me crazy call me blind 說我瘋狂, 說我盲目
To still be suffering is stupid after all of this time 在之後所有時間, 仍然受折磨是愚蠢
PRE CHORUS 1
Did I lose my love to someone better 我有失去我的愛人給其他更好的人嗎?
And does she love you like I do 而且他愛你像我這樣深嗎?
I do you know I really really do我願意, 你知道的, 我真的真的願意
Well hey 好吧嘿
So much I need to say 這麼多我要說的
Been lonely since the day 從那天起我非常孤獨
The day you went away 那天你離開了
So sad but true 非常糟, 但這是真的
For me there's only you 對我而言這裡只有妳
Been crying since the day從那天起我一直哭
The day you went away 那天你離開了
I remember date and time 我記得日期和時間
September twenty second 9月22日
Sunday twenty five after nine 星期天9點25分
In the doorway with your case 在門口你帶著行李
No longer shouting at each other 不再互相咆哮
There were tears on our faces 只有眼淚掛在我們兩人臉上
Well hey 好吧嘿
And we were letting go of something special 我們因為特別的事情分手
Something we'll never have again 事情我們從不再有
I know, I guess I really really know 我知道, 我猜我真的真的知道
Well hey 好吧嘿
The day you went away 那天你離開
The day you went away 那天你離開
Well hey 好吧嘿
Well hey 好吧嘿
Why do we never know what we've got 'til it's gone 為何我們從來不知道我們得到甚麼, 直到結束
How could I carry on 我如何活下去
The day you went away 那天你離開
Cause I've been missing you so much I have to say我必須要說:因為我如此的想念你
Been crying since the day 從那天起一直哭
The day you went away 那天你離開
The day you went away 那天你離開
The day you went away 那天你離開

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()