警告

這是一首毒趴很黃玩弄女人的歌, 衛道者慎入, 怕重金屬的快逃

這是鋼鐵人2的主題曲, 建議不看翻譯, 指感受畫面與音樂

AC/DC - Shoot To Thrill 射到激動興奮

All you women who want a man of the street 所有女人她要找街上的一個男人
But you don't know which way you want to turn 但是妳不知道哪一條路妳要轉彎
Just keep a coming and put your hand out to me 只要朝著我來而且把妳的手給我
'Cause I'm the one who's gonna make you burn 因為我是那個能讓妳熱情燃燒的人

I'm gonna take you down - down, down, down 我將把妳撲倒-撲倒, 撲倒, 撲倒
So don't you fool around 所以妳不幹些蠢事嗎?
I'm gonna pull it, pull it, pull the trigger 我將拉開它 拉開, 拉開, 扣板機

Shoot to thrill, play to kill 射到激動興奮, 玩到死
Too many women with too many pills 太多的女人和太多的毒品
Shoot to thrill, play to kill 射到激動興奮, 玩到死
I got my gun at the ready, gonna fire at will 我讓我的槍準備好, 在興奮下射擊
Yeah

I'm like evil, I get under your skin 我像惡魔, 我將激怒妳
Just like a bomb that's ready to blow 就像一顆炸彈準備引爆
'Cause I'm illegal, I got everything 因為我是非法的, 我得到一切
That all you women might need to know 所有的女人都需要知道

I'm gonna take you down - yeah, down, down, down 我將把妳撲倒-撲倒, 撲倒, 撲倒
So don't you fool around 所以妳不幹些蠢事嗎?
I'm gonna pull it, pull it, pull the trigger 我將拉開它 拉開, 拉開, 扣板機

Shoot to thrill, play to kill 射到激動興奮, 玩到死
Too many women with too many pills 太多的女人和太多的毒品
Shoot to thrill, play to kill 射到激動興奮, 玩到死
I got my gun at the ready, gonna fire at will 我讓我的槍準備好, 將在興奮下射擊
'Cause I shoot to thrill, and I'm ready to kill 因為我射擊到激動興奮, 而且我準備好去屠殺
I can't get enough, I can't get the thrill 我無法得到滿足, 我無法得到激動興奮
I shoot to thrill, play to kill 射到激動興奮, 玩到死
Yeah, pull the trigger 扣板機
Pull it,

Pull it, pull it, pull the trigger 拉開, 拉開, 扣板機

Oh
Shoot to thrill, play to kill 射到激動興奮, 玩到死
Too many women, with too many pills 太多的女人和太多的毒品
I said, shoot to thrill, play to kill 我說, 射到激動興奮, 玩到死
I got my gun at the ready, gonna fire at will 我讓我的槍準備好, 將在興奮下射擊
'Cause I shoot to thrill, and I'm ready to kill 因為我射到激動興奮, 而且我準備好去屠殺
And I can't get enough, and I can't get my thrill 我無法得到滿足, 我無法得到激動興奮
Cause I shoot to thrill, play it again 因為我射到興奮激動, 再玩一次

Yeah

Shoot you down 把妳射倒
Yeah
I'm gonna get you to the bottom and shoot you 我將對妳追根究底找到真相而且對妳射擊
I'm gonna shoot you 我將對妳射擊
Oh hoo yeah yeah yeah

I'm gonna shoot you down yeah yeah 我將把妳射倒
I'm gonna get you down 我將讓妳躺下
Yeah yeah yeah yeah
Shoot you, shoot you, shoot you, shoot you down 射擊妳, 射擊妳, 射擊妳, 把妳射倒
Shoot you, shoot you, shoot you down 射擊妳, 射擊妳, 把妳射倒
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, ooooooh

I'm gonna shoot to thrill 我將射到激動興奮
Play to kill 玩到死
Shoot to thrill 射到激動興奮

Yeah, ooh yeah

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()