當我感到疲憊,不知道為何而戰而悲傷的時候,我會把音樂開超大聲聽重金屬療癒心靈

聽金屬樂有一個重點, 就是要夠大聲夠低音, 才能震動靈魂, 用手機或筆電不夠力的

Warriors of the World United 聯合世界戰士是我最愛的歌之一

This is the official video clip for the second single & instant grat "The song of the Universe" by SECRET RULE from their November 10th, 2017 release "The Key To The World" feat. Henrik Klingenberg (SONATA ARCTICA).

Here our soldiers stand from all around the world 我們的戰士從世界各地站出來

Waiting in a line to hear the battle cry 集結等待戰爭號角響起

All are gathered here victory is near 所有人聚集在這裡, 勝利近了

The sound will fill the hall bringing power to us all 聲音充滿大廳帶給大家力量

We alone are fighting for metal that is true 我們排隊為金屬樂打仗因為這是正確的

We own the right to live the fight we're here for all of you 我們擁有權力為生存而戰, 我們在這裡為大家而戰

Now swear the blood upon your steel will never dry 我們發誓你鋼刀上的血從不會乾涸

Stand and fight together beneath the metal sky 在金屬樂天空下集合站起來攻擊

Brothers everywhere 世界各地的弟兄

Raise your hands into the air 舉起你的雙手

We're warriors 我們是戰士

Warriors of the world 世界的戰士

Like thunder from the sky 像天空來的雷聲

Sworn to fight and die 宣示作戰至死不逾

We're warriors 我們是戰士

Warriors of the world 世界戰士

Many stand against us but they will never win 很多站起來反抗我們的, 但是他們不會贏

We said we would return and here we are again 我們說我將回來起將贏的勝利

To bring them all destruction suffering and pain 將他們擊垮讓他們忍受痛苦

We are the hammer of the gods we are thunder wind and rain 我們是神的鐵鎚, 我們是風雨雷電

There they wait in fear with swords in feeble hands 這裡他們驚恐無力舉起劍

With dreams to be a king first one should be a man 夢想當王首先要當凡夫俗子

I call them out and charge them all with a life that is a lie 我叫出他們指控他們的生活全都是謊言

And in their final hour they shall confess before they die 在他們死前他們都認罪

Brothers everywhere 世界各地的弟兄們

Raise your hands into the air 舉起你的雙手

We're warriors 我們是戰士

Warriors of the world 世界戰士

Like thunder from the sky 像來自天空的雷聲

Sworn to fight and die 發誓戰鬥致死不渝

We're warriors 我們是戰士

Warriors of the world 世界的戰士

If I should fall in battle my brothers who fight by my side 假如我必須上戰場,我的兄弟都在身旁

Gather my horse and weapons tell my family how I died 騎著戰馬拿著武器, 告訴我的家人我是為什麼而死的

Until then I will be strong I will fight for all that is real 直到那時候我將更強壯, 我為所有理念而戰, 那是真的

All who stand in my way will die by steel 誰擋住我去路, 都將死在我劍下

Brothers everywhere各地的兄弟們

Raise your hands into the air舉起你的雙手

We're warriors 我們是戰士

Warriors of the world 世界的戰士

Like thunder from the sky 像來自天空的雷聲

Sworn to fight and die 發誓戰鬥至死不渝

We're warriors我們是戰士

Warriors of the world 世界的戰士

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()