The Nexus(結界) Amaranthe 不凋花

 

Right now 現在

I wanna be the enemy 我要成為你的敵人

I hide 我隱藏

Empower our remedy 增強我們的匡正力量

Step up 加緊

Get your game on 讓好戲開打

Get your pride back 贏回你的驕傲

Never back down, oh 不要回頭 歐

And as I open my eyes 當我睜開雙眼

I see my shadow 我看見我的影子

Will I return like my self or parted atoms 我要回頭像我自己或斷裂的原子?

I have the will inside my mind 我有個願望在心裡

(Inside my mind)

There is a voice I cant deny 這裡有個聲音我無法否認

I break with the past 我切斷過去

Set the nexus free at last 在最後設定解開結界

As the future will be there to save us 將來將在這裡拯救我們

Trapped in my skin 深入我的肌膚

See the nexus in my dreams 看到結界在我夢中

But will you bury me within但請你把我埋入

Yeah, I rise so you can be a part of me 呀,我升起所以你變成我的一部分

I hide as part of the machinery 我藏起來像機器的一部分

Ive stepped on the wires 我踩在線上

Feeding the flames to burn higher-er 讓火炬愈燒愈高

And as the darkness reveals當黑暗顯現

I see no reason我找不到理由

For me to reach for the cure為我去拿解藥

Im my own demon 我是我自己的惡魔

I kept the secrets in my mind 我讓秘密埋藏在心裡

There is a voice I cant deny這裡有個聲音我無法否認

I break with the past我切斷過去

Set the nexus free at last在最後設定解開結界

As the future will be there to save us將來將在這裡拯救我們

Trapped in my skin深入我的肌膚

See the nexus in my dreams看到結界在我夢中

But will you bury me within但請你把我埋入

Face it down 面對它

Im the spine in the flame 我在火焰上旋轉

Just let it out of me讓惡魔離開我

Break it out of the core 破解它的核心

To help me breath幫我活下來

I have the will inside my mind 我有個願望藏在心中

There is a voice I cant deny這裡有個聲音我無法否認

I break with the past我切斷過去

Set the nexus free at last在最後設定解開結界

As the future will be there to save us將來將在這裡拯救我們

Trapped in my skin深入我的肌膚

See the nexus in my dreams看到結界在我夢中

But will you bury me within但請你把我埋入

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()