重金屬慎入, 不要被嚇到 衛道者, 慎入

AC/DC - Thunderstruck 雷擊

Thunder, thunder, thunder, thunder 雷聲, 雷聲, 雷聲, 雷聲
I was caught 我被捉住
In the middle of a railroad track 在鐵道中間
I looked round 我環顧四周
And I knew there was no turning back 我知道這裡沒有回頭路
My mind raced 我的心快速計算
And I thought what could I do 我在想我能做甚麼?
And I knew 我知道
There was no help, no help from you 這裡沒任何救援, 無法由你得到幫助
Sound of the drums 鼓聲
Beating in my heart 在我心中敲擊
The thunder of guns 槍的雷聲
Tore me apart 把我撕裂了
You've been 你曾經被
Thunderstruck 雷擊

Rode down the highway 開上高速公路
Broke the limit, we hit the town 打破時速限制, 我們到一個小鎮
Went through to Texas, yeah Texas, and we had some fun 通過它到德州,yeah 德州, 我們有些愉快時光
We met some girls 我們遇到一些女孩子
Some dancers who gave a good time 一些給我們度過好時光的舞者
Broke all the rules 打破所有規矩
Played all the fools 玩遍所有愚笨的事情
Yeah yeah they, they, they blew our minds 耶, 耶, 他們, 他們, 他們對我們非常吃驚
And I was shaking at the knees 我的膝蓋抖動
Could I come again please 我可以再來一次嗎? 請你
Yeah them ladies were too kind 耶然後女士們都太好了
You've been 我們都被
Thunderstruck 雷擊

I was shaking at the knees 我的膝蓋抖動
Could I come again please 我可以再來一次嗎? 請你

Thunderstruck, Thunderstruck, Thunderstruck, Thunderstruck 雷擊, 雷擊, 雷擊, 雷擊
It's alright, we're doin' fine 一切都很好, 我們做得很好
It's alright, we're doin' fine, fine, fine 一切都很好, 我們做得很好, 好, 好
Thunderstruck, yeah, yeah, yeah 雷擊, yeah, yeah, yeah 
Thunderstruck, Thunderstruck 雷擊, 雷擊
Thunderstruck, baby, baby 雷擊, 寶貝, 寶貝
Thunderstruck, you've been Thunderstruck 雷擊, 你被雷擊
Thunderstruck, Thunderstruck 雷擊, 雷擊
You've been Thunderstruck 你被雷擊

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 中文歌詞 熱情
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()