勇氣跟能力一樣, 是可以訓練的

我曾在黑暗海邊訓練自己的勇氣, 在軍中訓練自己的抗壓性

自信心也是可以訓練的

Halestorm - "I Am The Fire" 我是烈火

Am I brave enough? 我夠勇敢嗎?
Am I strong enough? 我夠強壯嗎?
To follow the desire 去跟隨我的慾望
That burns from within 由心裏面燃燒
To push away my fear 去趕走我的恐懼
To stand where I'm afraid 去站上我所害怕的地方
I am through with this 我通過這個考驗
'Cause I am more than this 因為我的能力超越這個
I promise to myself 我答應我自己
Alone and no one else 獨特的而且沒人比得上
My flame is rising higher 我的熱情上升如此的高

I am the fire 我是烈火
I am burning brighter 我燃燒得如此耀眼
Roaring like a storm 強烈的像風暴
And I am the one I've been waiting for 我是這個我所等待的人
Screaming like a siren 尖叫像防空警報
Alive and burning brighter 活躍而且燃燒很耀眼
I am the fire 我是烈火

I've been sacrificed 我曾經做犧牲
My hearts been cauterized 我的心曾經被燒灼
Hanging on to hope 等待著希望
Shackled by the ghost 被鬼魂所阻礙
Of what I once believed 關於那些我曾經相信的
That I could never be 我不能夠知道
What's right in front of me?在我前面甚麼是對的?

I am the fire 我是烈火
I am burning brighter 我燃燒得如此耀眼
Roaring like a storm 強烈的像風暴
And I am the one I've been waiting for 我是這個我所等待的人
Screaming like a siren 尖叫聲像防空警報
Alive and burning brighter 活躍而且燃燒很耀眼
I am the fire 我是烈火

I don't believe I'll fall from grace 我不相信我由恩典中跌落
Won't let the past decide my fate 不讓過去決定我的命運
Leave forgiveness in my wake 留下寬恕在我的覺醒中
Take the love that I've embraced 擁抱著我所得到的愛

I promise to myself, me and no one else 我答應我自己, 我自己而且沒其他的人
I am more than this 我遠比這個還強
I am the fire 我是烈火

I am the fire 我是烈火
I am burning brighter 我燃燒得如此耀眼
Roaring like a storm 強烈的像風暴
And I am the one I've been waited for 我是這個我所等待的人
Screaming like a siren 尖叫聲像防空警報
Alive and burning brighter  活躍而且燃燒很耀眼
I am the fire 我是烈火 
I am the fire 我是烈火
I am the fire 我是烈火 
I am the fire 我是烈火 
I am the fire 我是烈火

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 中文歌詞 heart
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()