ARCH ENEMY - Stolen Life 邪神大敵--苟且偷生

Everything so clear now

現在一切都很清楚了
It's written on your face
都寫在你臉上了
In a world within a world
在妳重重的內心世界
I can smell the bridges burn
我可以聞到溝通的橋梁正在燒毀
Sharks ever circling
鯊魚仍在盤旋
They never go away
牠們從未離開
In these dark, murky waters
在這黑暗、混濁的水域
So hard to navigate and so easy to hate
非常難去找出正確的路,恨卻是如此簡單

Paint me black, demonize me, this is how you pay me back?
抹黑我,妖魔化我,這就是你的回報?
Do you ever really know someone until you look away?
在你移開目光以前,你曾否真正認識一個人?
Misplaced my trust, only to learn honesty is just a word
辜負我的信任,只學到誠實只不過是個字眼

This is a stolen life
這是一個苟且偷生
Before you walk away
在你離去之前
Don't forget to turn the knife
別忘了把刀子移開

What's next, more betrayal?
接下來是什麼,更多的背叛?
Have I not suffered enough?
我受的苦還不夠嗎?
You made me feel so alive
你曾讓我活得如此快活
Now you're just killing me killing me
現在你就這樣殺了我殺了我

Carve away the rotten flesh
刮去腐肉
It's time to burn
迫不及待的
Strip away the dirty lies
剝去骯髒謊言
Expose the ugly truth...
揭露醜陋真相

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()