一聽就令人心碎的音樂, 穿透感十足的金屬樂

Steelheart ~ She's Gone 她走了

She's gone 她走了
Out of my life 走出我的生命
I was wrong 我錯了
I'm to blame 都怪我
I was so untrue 我變得如此魂不附體
I can't live without her love 我活著不能沒有她

In my life 在我生命裡
There's just an empty space 這裡只是一個空虛的空間
All my dreams are lost 我所有的夢想都消失
I'm wasting away 我浪費掉了
Forgive me, girl 原諒我女孩

Lady, won't you save me? 小姐, 你不想拯救我嗎?
My heart belongs to you 我的心屬於妳
Lady, can you forgive me? 小姐, 妳可以原諒我嗎?
For all I've done to you 為那些我對妳做過的蠢事
Lady, oh, lady 小姐, oh, 小姐

She's gone 她走了
Out of my life 走出我的生命
Oh, she's gone 她走了
I find it so hard to go on 我發現這讓我非常難以活下去
I really miss that girl, my love 我真的很懷念那女孩, 我的愛

Come back 回來吧
Into my arms 回到我懷抱
I'm so alone 我如此的孤單
I'm begging you 我求求妳
I'm down on my knees 我跪下來
Forgive me, girl 原諒我女孩

Lady, won't you save me? 小姐 妳不願意拯救我嗎?
My heart belongs to you 我的心屬於妳
Lady, can you forgive me? 小姐 妳能原諒我嗎?
For all I've done to you 原諒我所有對妳做過的蠢事
Lady, oh, lady 小姐, oh,  小姐

Lady, won't you save me? 小姐 妳不願意拯救我嗎?
My heart belongs to you 我的心屬於妳
Lady, can you forgive me? 小姐 妳能原諒我嗎?
For all I've done to you 原諒我所有對妳做過的蠢事
Lady, oh, lady 小姐, oh,  小姐

My heart belongs to you 我的心屬於妳
Lady, can you forgive me? 小姐 妳能原諒我嗎?
For all I've done to you 原諒我所有對妳做過的蠢事

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()