The Cranberries - When You're Gone  當妳離開了

Hold on to love, that is what I do 堅持去愛 ,那是我所做的
Now that I've found you 現在我已經找到妳
And from above, everything's stinking 來自上面理由, 所有事情都很糟糕
They're not around you 他們沒圍在妳身邊

And in the night I could be helpless 在夜晚我感到無助
I could be lonely, sleeping without you 沒妳陪我睡覺, 我一定孤單
And in the day, everything's complex 在白天 所有事情都很複雜
There's nothing simple when I'm not around you 當我沒在妳身旁, 這裡每件事情都不容易

And I miss you, when you're gone 當妳走後我想念妳
That is what I do, bay-, bay-, babe 這就是我做的, 寶, 寶, 寶貝
And it's going to carry on 它將去實現
That is what I knew, bay-, bay-, baby 這是我所知道的, 寶, 寶, 寶貝

Hold on to my hands 緊握我的手
I feel I'm sinking, sinking without you 我感覺下沉, 沒有妳就下沉
And to my mind, everything's stinking 對我的心, 所有的事情都很糟糕
Stinking without you 沒有妳很糟糕

And in the night I could be helpless 在夜晚我感到無助
I could be lonely, slipping without you 沒妳陪我睡覺, 我一定孤單
And in the day, everything's complex 在白天 所有事情都很複雜
There's nothing simple when I'm not around you 當我沒在妳身旁, 這裡每件事情都不容易

And I miss you, when you're gone 當妳走後我想念妳
That is what I do, bay-, bay-, babe 這就是我做的, 寶, 寶, 寶貝
And it's going to carry on 它將去實現
That is what I knew, bay-, bay-, baby 這是我所知道的, 寶, 寶, 寶貝

Bay-, bay-, baby 寶, 寶, 寶貝
Bay-, bay-, babe 寶, 寶, 寶貝

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()