Skylar Grey - Everything I Need (Aquaman) 我所需的一切

[Verse 1]
Born on the wrong side of the ocean生於海洋錯誤的一邊
With all the tides against you 用所有的海浪反擊妳
You never thought you'd be much good for anyone 妳從未想妳是這麼的好, 每個人都喜歡
But that's so far from the truth 但這些都不是真的

[Pre-Chorus]
I know there's pain in your heart 我知道妳心裡的痛苦
And you're covered in scars 妳的心被傷疤所覆蓋
Wish you could see what I do 希望妳能看到我為妳做甚麼?

[Chorus]
'Cause baby, everything you are 因為寶貝, 妳所有的一切
Is everything I need 一切都是我所需要的
You're everything to me 妳所有一切對我而言
Baby, every single part 寶貝 妳身上每一個部分
Is who you're meant to be 是妳注定和我在一起
'Cause you were meant for me 因為妳注定為我而生
And you're everything I need 妳的一切都是我所需要的

[Verse 2]
You can say I'm wrong 你可以說我錯了
You can turn your back against me 你可以轉身背對著我
But I am here to stay 但是我仍然留在這裡
(I am here to stay)(我留在這裡)
Like the sea 好像大海
She keeps kissing the shoreline 她不斷親吻著海岸
No matter how many times he pushes her away 不管多少次海岸把她推開

[Chorus]
'Cause baby, everything you are因為寶貝, 妳是這一切
Is everything I need 我所需要的一切
You're everything to me 妳是我的一切
Baby, every single part 寶貝 妳的每一個部分
Is who you're meant to be 是妳注定與我在一起
'Cause you were meant for me  因為妳注定為我而生

[Bridge]
And everything happens for a reason 每一件事情發生都有它的理由
It's all a blessing in disguise 所有的祝福都被偽裝著
I used to question who I was 我以前都會質疑"我是誰"
But now I see 但是現在我懂
The answer's in your eyes 這個答案在妳的眼裡

[Chorus]
'Cause baby, everything you are 因為寶貝 妳是這一切
Is everything I need 是我需要的一切
You're everything to me 妳是我的一切
Baby, every single part 寶貝 妳的每一個部分
Is who you're meant to be 是妳注定與我在一起
'Cause you were meant for me 因為妳注定為我而生
And you're everything I need 妳是我所需要的一切

 

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()