這是一首結婚典禮的歌, 雖然沒有激情, 也不是很輕快, 在參與婚禮懷疑者的眼中,  用愛與諾言和互信

完成美麗的結局

Jacob Lee - I Belong to You 我屬於妳

[Verse 1]
If I could be honest, here in this moment 假如我可以誠實的說, 這時候在這裡
I've been so nervous to stand here with you 我非常的緊張和妳站在一起
They're all here for us and I feel their aura 他們為我們全部來這裡, 我可以感覺的到他們的氛圍
But just for a moment I'll pretend it's just you 但是僅僅一瞬間, 我就假裝這裡只有妳

[Pre-Chorus]
Yes they can hear us, but they don't understand 是的, 他們可以聽到我們說話, 但是他們並不了解
I have said all of my vows behind the curtains 我已經在幕後說出我所有的諾言
I know they see us, but they don't stand a chance 我知道他們在注視我們, 但是他們沒有機會
I have kissed those lips a thousand times before this 我已經在這之前親嘴幾千次了

[Chorus]
Tomorrow I'll open my eyes 明天我將睜開眼睛
And I will whisper to my wife 我將在我妻子耳邊說
"I belong to you" 我屬於妳
And I will wait to hear you say 我將期待聽到妳說
As a tear rolls down your face 淚流滿面的說
"I belong to you" 我屬於你

[Verse 2]
If I could be honest, here at the altar  假如我可以誠實的說, 在聖壇這裡(教會聖壇)
I refuse to grow older unless it's with you 我拒絕變老除非跟你一起
I fell in love and made you a promise 我陷入愛情而且給你一個承諾
Though I'd never noticed how much it meant to you 雖然我沒注意到, 這對你有多大的意義

[Pre-Chorus]
Yes they can hear us, but they misunderstand 是的, 他們可以聽到我們說話, 但是他們誤解了
There is more behind these words that we have spoken 這裡有更多的意思藏在言語後面, 那些我說過的
I know they see us, but only at a glance 我知道他們在看我們, 但是僅只隨便看看
Only you know the man that I am beyond the surface 只有妳了解我這個男人表面以外的東西

[Chorus]
Tomorrow I'll open my eyes 明天我將睜開眼睛
And I will whisper to my wife 我將在我妻子耳邊說
"I belong to you" 我屬於妳
And I will wait to hear you say 我將期待聽到妳說
As a tear rolls down your face 淚流滿面的說
"I belong to you" 我屬於你

[Bridge]
I belong with you 我非常適合妳
When they let us choose 當他們讓我們選擇
I will say I do 我會說我願意
I belong with you 我和你非常合適登對
When they let us choose 當他們讓我們選擇
I will say I do 我會說我願意

[Chorus]
Tomorrow I'll open my eyes 明天我將睜開眼睛
And I will whisper to my wife 我將在我妻子耳邊說
"I belong to you" 我屬於妳
And I will wait to hear you say 我將期待聽到妳說
As a tear rolls down your face 淚流滿面的說
"I belong to you" 我屬於你

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()