close

Britney Spears - Born To Make You Happy 注定生來為了讓妳快樂

Oh, my love 我的愛
Oh, yeah, yeah
Oh, yeah

I'm sitting here alone up in my room 我獨自高坐在我的房間
I'm thinking 'bout the times that we've been through, oh, my love

我想著關於我們在一起歷經的時光, ㄡ, 我的愛
I'm looking at a picture in my hand 我凝視著我手上的照片
Trying my best to understand 非常盡力去了解
I really wanna know what we did wrong 我真的很想知道我們做錯甚麼?
With a love that felt so strong 用一個感覺如此強烈的愛

If only you were here tonight 假如今晚只有你在這裡
I know that we could make it right 我知道我們可以讓感情回復

I don't know how to live without your love 我不知道沒有你的愛如何活下去
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂
'Cause you're the only one within in my heart 因為你是唯一一個進到我的心中
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂
Always and forever, you and me 總是且永遠, 你和我
That's the way our life should be 這是我們的生命一定要走的路
I don't know how to live without your love 我不知道沒有你的愛如何活下去
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂

I know I've been a fool since you've been gone 自從你離開以後, 我知道我變成一個笨蛋
I'd better give it up and carry on, oh, my love 我最好投降和實現與你復合, oh, 我的愛
'Cause living in a dream of you and me 因為你和我活在夢中
Is not the way my life should be 不是我的生命該走的路
I don't want to cry a tear for you 我不要為你留下一滴眼淚
So forgive me if I do (Ooh) 所以原諒我假如我做錯

If only you were here tonight 假如今晚你在這裡
I know that we could make it right 我知道我們可以讓感情回復

I don't know how to live without your love 我不知道沒有你的愛如何活下去
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂
'Cause you're the only one within in my heart 因為你是唯一一個進到我的心中
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂
Always and forever, you and me 總是和永遠, 你和我
That's the way our life should be 這是我們生命應該有的方式
I don't know how to live without your love 沒有你的愛我不知道如何活下去
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂

I'd do anything 我已經盡了一切努力
I'd give you my world 我已經給你我的世界
I'd wait forever to be your girl (Just call out my name) 我等著永遠成為你的女孩(只要叫我的鳴子)
Just call out my name (and I will be there) and I will be there (Ooh) 只要叫我的名子(我將在這裡) 我將在這裡 (Ooh) 
Just to show you how much I care (Alright, ooh) 只要表現出你有多關心我(好的, ooh)
I was born to make you happy, yeah (Ooh, ooh yeah) 我生來是為了讓妳快樂, yeah (Ooh, ooh yeah)

I don't know how to live without your love 沒有你的愛我不知道如何活下去
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂
'Cause you're the only one within in my heart 因為你是我心裡面僅有的一個
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂
Always and forever, you and me 總是和永遠, 你和我
That's the way our life should be 這是我們生命應該有的方式
I don't know how to live without your love 沒有你的愛我不知道如何活下去
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂

I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂
(Oh yeah, oh, oh yeah)
Always and forever, you and me 總是和永遠, 你和我
That's the way our life should be 這是我們生命應該有的方式
I don't know how to live without your love 沒有你的愛我不知道如何活下去
I was born to make you happy 我生來是為了讓妳快樂

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()