close

諾大的北美黃石公園周邊, 竟然說一萬隻狼太多開放打獵

人類到處砍伐森林破壞原野海洋, 讓動植物滅絕, 讓海洋垃圾比魚還多

人類智商高嗎? 我說是IQ零蛋

OMNIA (Official) - I don't speak Human 我不會說人類的話

Deep within the shadows, I'm the hungry wolf you fear 在陰影的深處, 我是令你恐懼的飢餓的狼
But I can see that you are the only evil creature here 但是我了解, 你是在這裡唯一的邪惡生物
Before you came we lived in peace but you brought us death 在人類來以前, 我們都過著和平生活, 但是你們帶給我們死亡
I sung my pain up to the moon but it's a waste of breath 我對著月亮唱痛苦的歌, 但是毫無用處

Because I don't speak human, you can't understand a word I'm saying 因為我不會說人類的話, 你無法了解我說的
I don't speak human, you can't understand a word I'm saying 我不會說人類的話, 你無法了解我說的

Upon a wing, a flying thing, to you I seem so small 在翅膀之上, 一個會飛的東西, 在你看來我似乎很小
But I look down on what you've done, my raven's eye sees all 我看不起人類所做的事情, 我的烏鴉眼從頭看到尾
You people lika a cancer grow, destroying all you see 人類項癌症般異常繁殖, 摧毀你能看到的一切
And 7 billions mutant monkeys won't listen to me 70億討厭的突變猴子就是不聽我說

Because I don't speak human, you can't understand a word I'm saying 因為我不會說人類的話, 你無法了解我說的
I don't speak human, you can't undersrand a word I'm saying 我不會說人類的話, 你無法了解我說的

I won't run this human race, your war is not for me 我不與人類競爭, 你們的戰爭不是為了我
I hear the voices from the wild, they taught me how to see 我聽到原野的呼喚, 它們教導我如何去看世界
It's us who are the strangers here and we don't own the land 我們在這裡是陌生人而且我們沒擁有土地
My words they fall upon deaf ears, cause no-one understands 他們聾了聽不到我的話, 因為沒人可以了解

Because I dno't spaek human, you can't understand a word I'm saying 因為我不會說人類的話, 你無法了解我說的
I don't speak human, you can't understand a word I'm saying 我不會說人類的話, 你無法了解我說的

Now you tell me that I'm wrong and animals don't feel 現在你告訴我, 我哪裡錯了而且說動物沒感情
You say the earth is not alive and only we are real 你們說地球沒有生命, 只有人類才是主宰
You try to tell me to behave, that I must act like you 你試著告訴我規矩, 我必須聽話扮演你
But I just stick my fingers in my ears and say: Fuck you 但我僅是比著中指放在耳朵上說;  Fuck you

'Cause I don't speak human, I can't uderstand a word you're saying 因為我不會說人類的話, 我無法了解你說的事
Because I don't speak human, I can't understand a word you're saying 因為我不會說人類的話, 我無法了解你說的
I don't speak human, I can't understand a word you're saying 我不會說人類的話, 我無法了解你說的
Because I don't speak human, I can't understand a word you're saying 因為我不會說人類的話, 我無法了解你說的
I don't speak human, I can't understand a word you're saying 我不會說人類的話, 我無法了解你說的

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()