close

愛與孤獨捉迷藏

當我習慣藏在孤獨的後背,遨遊黑暗的美

調皮的愛卻笑著來捉我當鬼

嘻鬧中與愛交接,12345678910

好了沒,好了沒有阿?

猛回頭,卻只剩孤獨陪我當鬼

圍牆後,大樹下,人群中,尋尋覓覓

找到愛,愛又開始倒數10987654321

好了沒,好了沒有阿?

愛與孤獨輪流當鬼,只有短暫的交會

你在那,你在哪裡阿?

愛在笑,孤獨是愛哭鬼,不懂捉迷藏的趣味

愛在醉,不是因為你心醉,而是溫暖於陽光的美味

愛走了,不是因為你眼淚,而是窒息於束縛的宿醉

愛與孤獨輪流當鬼,只有短暫的交會

你在那,你在哪裡阿?

孤獨在哭,愛不懂心痛的滋味

孤獨在罵,愛不懂真我的智慧

孤獨當鬼,又去尋找愛的氣味

愛與孤獨輪流當鬼,只有短暫的交會

你在那,你在哪裡阿?

風在笑,湖心的漣漪與搖曳的玫瑰不懂捉迷藏的趣味

風在吹,不是因為你心碎,而是伴孤獨流淚

風走了,不是因為你沉睡,而是陪黑暗約會

 

Britney Spears - ...Baby One More Time 寶貝再一次

[Intro]
Oh baby, baby ㄡ, 寶貝, 寶貝
Oh baby, baby ㄡ, 寶貝, 寶貝

[Verse 1] 
Oh baby, baby, how was I supposed to know ㄡ, 寶貝, 寶貝 我應該如何知道
That something wasn't right here? 這裏某些事情是對的嗎?
Oh baby, baby, I shouldn't have let you go ㄡ, 寶貝, 寶貝, 我不應該讓你走
And now you're out of sight, yeah 現在妳已經離開我視線, yeah 

[Pre-Chorus]
Show me how you want it to be 告訴我, 你如何要它變成怎樣
Tell me, baby, 'cause I need to know now, oh, because 告訴我寶貝, 因為我需要知道, ㄡ, 因為

[Chorus]
My loneliness is killing me (And I) 我的孤單正在殺死我(和我)
I must confess I still believe (Still believe) 我必須承認我仍然相信(仍然相信)
When I'm not with you, I lose my mind 當我沒跟你在一起, 我喪失了我的心智
Give me a sign 給我一個訊號
Hit me baby one more time 再約我一次寶貝

[Verse 2]
Oh baby, baby, the reason I breathe is you ㄡ, 寶貝, 寶貝 我繼續呼吸的理由是因為你
Boy, you got me blinded男孩, 你讓我迷失了
Oh pretty baby, there's nothing that I wouldn't do ㄡ 漂亮寶貝, 我願意做一切事情
It's not the way I planned it 這不是我原本計畫的路

[Pre-Chorus]
Show me how you want it to be 告訴我你要它變成怎麼樣 
Tell me, baby, 'cause I need to know now, oh, because 告訴我寶貝, 因為現在我需要知道, ㄡ, 因為

[Chorus]
My loneliness is killing me (And I) 我的孤單正在殺死我(和我)
I must confess I still believe (Still believe) 我必須承認我仍然相信(仍然相信)
When I'm not with you, I lose my mind 當我沒跟你在一起, 我喪失了我的心智
Give me a sign 給我一個訊號
Hit me baby one more time 再約我一次寶貝

[Interlude]
Oh baby, baby ㄡ, 寶貝, 寶貝
Oh baby, baby ㄡ, 寶貝, 寶貝
Oh baby, baby, how was I supposed to know? ㄡ, 寶貝, 寶貝
Oh pretty baby, I shouldn't have let you go ㄡ, 寶貝, 寶貝, 我不應該讓你走

[Bridge]
I must confess that my loneliness is killing me now 我必須承認我的孤單現在正在殺死我(和我)
Don't you know I still believe 你不知道我仍然相信嗎?
That you will be here and give me a sign 你要在這裡而且給我一個訊號
Hit me baby one more time 再約我一次寶貝

[Chorus]
My loneliness is killing me (And I) 我的孤單正在殺死我(和我)
I must confess I still believe (Still believe) 我必須承認我仍然相信(仍然相信)
When I'm not with you, I lose my mind 當我沒跟你在一起, 我喪失了我的心智
Give me a sign 給我一個訊號
Hit me baby one more time 再約我一次寶貝

[Bridge]
I must confess that my loneliness is killing me now 我必須承認我的孤單現在正在殺死我
Don't you know I still believe? 你不知道我仍然相信嗎?
That you will be here and give me a sign 你要在這裡而且給我一個訊號
Hit me baby one more time 再約我一次寶貝

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()