close

這首歌聽了又聽, 聽了又聽

真的很好聽

https://www.youtube.com/watch?v=vFD2gu007dc  我個人喜歡這個版本, 但是要到Youtube觀賞

Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You (每件我做的事)我都是為妳做的

[Verse 1]
Look into my eyes - you will see 看進去的的眼睛-妳將會看到
What you mean to me 妳對我的意義是甚麼?
Search your heart, search your soul 搜尋妳的心, 搜尋妳的靈魂
And when you find me there, you'll search no more 當妳發現我在那裏, 妳將找不到其他人的

[Chorus]
Don't tell me it's not worth tryin' for 不要告, 訴我這不值得去試
You can't tell me it's not worth dyin' for 妳不能告訴我, 這不值得為愛而死
You know it's true 妳知道這是真的
Everything I do - I do it for you 我做的每一件事情-我都是為妳做的

[Verse 2]
Look into your heart - you will find 看進去妳的心-妳將發現
There's nothin' there to hide 那裏沒有任何隱藏
Take me as I am, take my life 帶走真正的我, 帶走我的生命
I would give it all, I would sacrifice 我將給妳我的一切, 我願意為妳犧牲

[Chorus]
Don't tell me it's not worth fightin' for 不要告訴我這不值得奮戰
I can't help it, there's nothin' I want more 我不由自主的, 我不會要的更多
You know it's true 妳知道這是真的
Everything I do - I do it for you 我做的每一件事情-我都是為妳做的

[Bridge]
There's no love like your love 這世界沒有愛能像妳的愛
And no other could give more love  沒有人可以給我更多的愛
There's nowhere unless you're there 不會去任何地方除非妳在那裏
All the time, all the way, yeah 任何的時間, 任何的方式 , yeah

[Chorus]
Oh, you can't tell me it's not worth tryin' for ㄡ, 妳不要告訴我, 這不值得去試
I can't help it there's nothin' I want more 我不由自主的, 我不會要的更多
Yeah, I would fight for you Yeah, 我將為你而戰
I'd lie for you 我將為妳說謊
Walk the wire for you 我將為妳冒生命危險
Yeah, I'd die for you Yeah, 我會為妳而死

[Outro]
You know it's true 妳知道這是真的
Everything I do 每一件我做的事情
Oh, I do it for you  Oh, 我都是為妳而做

 

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()