close

LeAnn Rimes - How Do I Live? 我如何活下去

How do I, 我如何
Get through one night without you? 度過整晚沒有妳?
If I had to live without you, 假如我必須活著沒有妳,
What kind of life would that be? 這會是甚麼樣的生活?
Oh, I need.... ㄡ, 我需要....
I need you in my arms, need you to hold, 我需要妳在我手臂上, 需要妳抱抱,
You're my world, my heart, my soul, 妳是我的世界, 我的心, 我的靈魂,
If you ever leave, 假如你要離開,
Baby you would take away everything good in my life, 寶貝妳將拿走我生命中所有好的事情,
And tell me now 現在告訴我,
How do I live without you? 我如何活著沒有你?
I want to know, 我想要知道,
How do I breathe without you? 沒有你我如何呼吸
If you ever go, 假如你要離開,
How do I ever, ever survive? 我要如何如, 何地活下去?
How do I, how do I, oh how do I live? 我要如何如,  我要如何如, ㄡ, 我要如何如的活下去?
Without you, 沒有你
There'd be no sun in my sky, 這裡的天空沒太陽,
There would be no love in my life, 我將沒愛在我的生命中,
There'd be no world left for me. 世界將沒有我立足的地方.
And I, 而且我,
Baby I don't know what I would do, 寶貝我不知道我會做甚麼,
I'd be lost if I lost you, 我將會迷失假如我失去了你,
If you ever leave, 假如你離開,
Baby you would take away everything good in my life,  寶貝妳將拿走我生命中所有好的事情,
And tell me now, 現在告訴我.
How do I live without you? 我如何活下去沒有你?
I want to know, 我要知道,
How do I breathe without you? 沒有你我如何呼吸?
If you ever go, 假如你離開,
How do I ever, ever survive? 我要如何, 如何地活下去?
How do I, how do I, oh how do I live? 我要如何如,  我要如何如, ㄡ, 我要如何如的活下去?
Please tell me baby, 請告訴我寶貝,
How do I go on? 我如何繼續,
If you ever leave, 假如你離開.
Baby you would take away everything, 寶貝擬將拿走所有東西,
I need you with me, 我需要你和我在一起,
Baby don't you know that you're everything, 寶貝你不知道你代表所有事情嗎?
Good in my life? 我生命中的好?
And tell me now, 現在告訴我.
How do I live without you, 我如何活下去沒有你
I want to know, 我要知道
How do I breathe without you? 沒有你我如何呼吸?
If you ever go, 假如你離開.
How do I ever, ever survive? 我要如何, 如何的生存?
How do I, how do I, oh how do I live?  我要如何如,  我要如何如, ㄡ, 我要如何如的活下去?
How do I live without you?  我如何活下去沒有你?
How do I live without you baby?  我如何活下去沒有你寶貝?

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()