Calum Scott - If Our Love Is Wrong 假如我們的愛是錯的

I don't know how I should say it 我不知道我要如何說
In my mind, it's every word 在心裡 這裡每一個字
That they don't wanna hear 他們都不想聽
I don't know how they might take it 我不知道他們如何和接受它
Maybe you can take the pressure 也許你能夠承受壓力
And make it disappear 讓它消失
Throw out the inhibition 改變這些風俗習慣
You make me feel a feeling that I've never felt before 妳讓我感覺到我從未感受的情感
I don't know if they're gonna like it 我不知道假如他們會不會喜歡
But that only makes me want it more 但是這讓我想要更多

'Cause I'm nobody's but yours  因為我僅僅是你的

If it's me 假如是我
And if it's you 假如是妳
And if our love is wrong 假如我們的愛是錯的事
Then I don't ever wanna be right 那麼我從來不要對的事
I don't ever wanna be right 我從來不要對的事
If it's real 假如是真的
And if it's true 假如是真理
And if our love is wrong 而且假如我們的愛是錯的事
Then I don't ever wanna be right 那麼我從來不要對的事
I don't ever wanna be right 我從來不要對的事

Oh oh, yeah yeah
Oh oh , yeah I just want you to be mine 我只要妳是我的

Why would I need their permission 為什麼我要他們的批准
Skin and bones, I'm only human 肉體之軀, 我僅是一個凡人
It's in my DNA 假如我的DNA
Suffocating just to fit in 被束傅僅是為了迎合他們
Why do I care what people say 為何我要理會人們說甚麼?

'Cause I'm nobody's but yours  因為我僅僅是你的

If it's me 假如是我
And if it's you 假如是妳
And if our love is wrong 假如我們的愛是錯的事
Then I don't ever wanna be right 那麼我從來不要對的事
I don't ever wanna be right 我從來不要對的事
If it's real 假如這是真的
And if it's true 假如這是真理
And if our love is wrong 假如我們的愛是錯的事
Then I don't ever wanna be right 那麼我從來不要對的事
I don't ever wanna be right 我從來不要對的事

Oh oh, yeah yeah
I just want you to be mine 我就是要妳是我的

Oh oh, yeah yeah
I just want you to be mine 我就是要妳是我的

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()