這首歌是為紀念每年二月十五日的國際兒童癌症日所發行的
許多演出者都是癌症康復者

大難不死必有後福

 

I am a free bird 我是隻自由自在的鳥

 

The stars will shine tonight at me and I will see 群星今晚將照耀我而我將看見

The strings will play the story my melody 樂章將用我的旋律演奏故事

And I hope that one day comes 我希望那天到來

You’ll face your fear and spread you wings 你將勇敢面對恐懼且展開妳的雙翼

I am a free bird我是隻自由自在的鳥

Flying so high 飛的這麼高

I am a free bird我是隻自由自在的鳥

Reaching the sky 飛上天空

I am a free bird我是隻自由自在的鳥

I am a free bird我是隻自由自在的鳥

Those tears of joy gave me strength to feel 那些喜極而泣的眼淚讓我感到鼓舞

Standing here on my on to sing 站在這裡獨自唱歌

And I recall those times 回憶那些時光

I’ve lost feeling blue 我已經拋掉憂鬱

Music empowered me to dream 音樂激勵我去夢想

To dream 去夢想

To dream 去夢想

To dream 去夢想

I am a free bird 我是隻自由自在的鳥

Flying so high飛的這麼高

I am a free bird我是隻自由自在的鳥

Reaching the sky飛上天空

I am a free bird我是隻自由自在的鳥

I am a free bird我是隻自由自在的鳥

Fly and smile with all your heart 用妳所有的心飛翔和微笑

Cause your more than life 因為妳值得活得精采

Your are a free bird 妳是隻自由自在的鳥

I am a free bird 我是隻自由自在的鳥

I am a free bird我是隻自由自在的鳥

Flying so high飛的這麼高

I am a free bird 我是隻自由自在的鳥

Reaching the sky 飛上天空

#I am a free bird

#How are you a free bird

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()