OMNIMAR - I Go On On My Own 我繼續走自己的路

 

 

Time, let's go 時間到了, 走吧
Crowd talks about my 人們對我議論紛紛
But it's time, come on 但是時間到了, 來吧
Remove my heart from your account 把我的心由妳身上移走
Time when you lost my trust 當你失去我信任的時候
You won't have a better one 妳不可能找到更好的

I'm your fuel 我是你的燃料
You out of it 妳已經被排除在外
Oh, don't you feel 歐, 妳沒感覺到嗎?
And yeah, I knew 耶, 我知道
Your hunger to sell everything 妳饑渴的去出賣所有東西
But wind will destroy my trail 但是風將抹去我的痕跡
I'm not an easy one 我不是一個簡單的人

I go on on my own 我繼續走我的路
When you leave me 當你離開我
Please, please, please believe me 請,請,請相信我
Sell me once good and fast 出賣我曾經那麼快又好
Feel you're falling prone 感覺妳容易失敗
I just go on my own 我只是繼續獨行

Time is short for those who win 那些人雖然贏了但不長久
And those who cheat 那些人欺騙
I am your doll, you take me on another trip 我是你的玩物, 你帶我踏上其他旅途
Is there any piece of truth 這裡有真實的部分嗎?
I can appreciate 我可以非常感激

It went too far 這走太遠了
We're playing in the premier league 我們在超級杯聯賽比賽
You count your goals 妳計算妳的目標
You count my chances to be free 妳計算我擺脫的機會
I won't choose your team again 我不再選妳的團隊
You fail to enter mine 妳也進不來

I go on on my own 我繼續走自己的路
When you leave me 當你離開我
Please, please, please believe me 請,請,請相信我
Sell me once good and fast 出賣我曾經那麼快又好
Feel you're falling prone 感覺妳容易跌倒
I just go on my own 我只是繼續獨行
On my own 獨自的

I'm your fuel 我是你的燃料
You out of it 妳已經被排除在外
And yeah, I knew  耶, 我知道
Your hunger to sell everything 妳饑渴的去出賣所有東西
But wind will destroy my trail 但是風將抹去我的痕跡
I'm not an easy one 我不是一個簡單的人

Please, please, please 請, 請, 請
Believe me 相信我

I go on on my own 我繼續走自己的路
When you leave me 當你離開我
Please, please, please believe me 請, 請, 請, 請相信我
Sell me once good and fast 出賣我曾經那麼快又好
Feel you're falling prone 感覺妳容易失敗
I just go on my own 我僅繼續走自己的路
On my own 獨自的

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()