A Wish 一個願望
Metalwings 金屬翅膀樂團
I'm just waiting 我只是等待
I'm just waiting 我痴痴的等待
For the rise of Light in the dawn of Night 等待黑夜中黎明的第一道曙光
I'm just waiting 我只是等待
I'm just waiting 我痴痴的等待
You make me sad 你讓我傷心
How could you live without any dreams of your Life 你怎麼可以活著卻沒有任何夢想
If I wish to touch your soul 假如我希望觸動你的靈魂
When you kill my Heart 但是你卻傷透我的心
Life is just a space of time 生命只是時間洪流裡的空間
Will tomorrow come 期望明天會更好
If I wish to keep the Love 假如我希望保有這段愛
And to save the time 而且珍惜這段時光
Just surrender your Heart 只有放下你的心中罣礙
Fight for your Life 為你的生命而戰
I'm just waiting 我只是等待
I'm just waiting 我痴痴的等待
But what you've done 但是你做了甚麼傻事
To live between the lines 生活充滿了驚險
How could you break your vow 你怎能違背誓言
I dream of a world of Peace 我夢想一個平和的世界
Without any fear 沒有任何恐懼
If I wish to touch your soul 假如我希望觸動你的靈魂
When you kill my Heart 但是你卻傷透我的心
Life is just a space of time 生命只是時間洪流裡的空間
Will tomorrow come 期望明天會更好
If I wish to keep the Love 假如我希望保有這段愛
And to save the time 而且珍惜這段時光
Just surrender your Heart 只有放下你的心中罣礙
Fight for your Life 為你的生命而戰

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    中文歌詞 等待 觸動
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()