嚴重警告

我翻譯到一半才驚覺這首歌是限制級, 會讓某些人不舒服

Little Mix - Power 控制權

Hold up, no you didn't bow, bow 堅持著, 不,你沒鞠躬, 鞠躬
I ain't the chick to walk behind you around town 我不是跟在你屁股後面逛街的小紐
Just cause you're packin', packin', whoop, down south 僅是因為你被打包了, 出局了, whoop, 往南
That don't mean I'm ever gonna take it laying down, baby 那不意味我曾經接受躺下來, 寶貝
Oh I'm a machine when I do it ㄡ我是機器當我做那件事情
I'll be catching fire, gasoline when I do it 當我做那件事我熱情像汽油被點燃
Just cause you're packin', packin', whoop, down south 僅是因為你被打包了, 出局了, whoop, 往南
That don't mean I'm ever gonna take it laying down 那不意味我曾經接受躺下來, 寶貝

Baby, you're the man 寶貝, 你是男人
But I got the, I got the, I got the power 但我得到, 我得到, 我得到權力
You make rain 你下雨
But I'll make it, I'll make it, I'll make it shower 但將我用它 , 我將用它, 我將用它沐浴
You should know, I'm the one who's in control 你應該知道, 我是控制局面的人
I'll let you come take the wheel, long as you don't forget 我將讓你控制, 時間長到你永遠不會忘記

Who got the power? 誰得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
Hold up! 堅持著

My turn 換我上場
I make this look easy 我做起來似乎很容易
Tick tick boom like gasoline-y 很快很快爆發像汽油
Yeah they call me Lamborghini 耶他們叫我藍寶堅尼
Cause I know just what I'm worth 因為我知道我值得
Z-z-zero to hundred 0到100
B-b-body make' em stutter 寶貝 讓他們斷斷續續運轉
Start my engine, push the button 啟動引擎, 壓下按鈕
Cause I'm gon' be coming first 因為我最先高潮
Yeah, I'm a machine when I do it ㄡ我是機器當我做那件事情
I'll be catching fire, gasoline when I do it  當我做那件事我熱情像汽油被點燃
Just cause you're packin', packin', whoop, down south 僅是因為你被打包了, 出局了, whoop, 往南
That don't mean I'm ever gonna take it laying down 那不意味我曾經接受躺下來, 寶貝

Baby, you're the man 寶貝, 你是男人
But I got the, I got the, I got the power 但我得到, 我得到, 我得到權力
You make rain 你下雨
But I'll make it, I'll make it, I'll make it shower 但將我用它 , 我將用它, 我將用它沐浴
You should know, I'm the one who's in control 你應該知道, 我是控制局面的人
I'll let you come take the wheel, long as you don't forget 我將讓你控制, 時間長到你永遠不會忘記

Who got the power 誰得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the
Who got the power
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the 我得到
Who got the power 誰得到控制權

Don't be fooled, I got you wrapped up 不要被騙, 我讓你結束在
In the arms of an animal 一隻動物的手臂上
Got you thinking that I'm all innocent 難道你認為我純真無邪
But wait 'till I get you home 但是等到我拐你回家
If you don't baby you should know 假如你不知道, 現在你該知道
I'm the one who's in control 我是掌控全局的人
Motorbike, motorbike, motorbike, motorbike 機車,  機車,  機車,  機車
Bike, bike, bike, bike 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車
Bike, bike, bike, bike, bike, bike, whoop 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, whoop

You're the man 寶貝, 你是男人
But I got the, I got the, I got the power 但是我得到, 我得到, 我得到控制權
You make rain 寶貝, 你是男人
But I'll make it, I'll make it, I'll make it shower 但將我用它 , 我將用它, 我將用它沐浴
You should know, I'm the one who's in control (I'm in control now) 你應該知道, 我是控制局面的人(現在我控制)
I'll let you come take the wheel, long as you don't forget (long as you don't forget)

 我將讓你控制, 時間長到你永遠不會忘記(時間長到你永遠不會忘記)
You're the man 寶貝, 你是男人
But I got the, I got the, I got the power 但是我得到, 我得到, 我得到控制權
You make rain (you make rain) 你下雨(你下雨)
But I'll make it, I'll make it, I'll make it shower 但將我用它 , 我將用它, 我將用它沐浴
You should know, I'm the one who's in control 你應該知道, 是我控制局面
I'll let you come take the wheel, long as you don't forget (long as you don't forget)

 我將讓你控制, 時間長到你永遠不會忘記(時間長到你永遠不會忘記)

I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
Cause I got, I got, I got the power 因為我得到, 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
I got the, I got the power 我得到, 我得到控制權
Baby don't forget I got the power  寶貝不要忘記我得到控制權
The power 控制權

Motorbike, motorbike, motorbike, motorbike 機車,  機車,  機車,  機車, 
Bike, bike, bike, bike 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車
Bike, bike, bike, bike, bike, bike, whoop 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, 腳踏車, whoop

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()