原唱為Bonnie Raitt

I can't make you love me – adele 我無法讓妳愛我

 

Turn down the lights, turn down the bed 關掉電燈 鋪好床

Turn down these voices inside my head 關掉我腦袋裡的聲音

Lay down with me, 和我躺在一起

tell me no lies, just hold me closely告訴我真話, 只要緊緊擁抱我

Don't patronize, don't patronize me 不要擺高姿態, 不要對我擺出高姿態,

'Cause I can't make you love me if you don't 因為我無法讓妳愛我, 假如妳不要

You can't make your heart feel something that it won't 妳無法讓妳的心有感覺, 那事情不存在

And here in the dark, in these final hours 這裡在黑暗中, 在最後時刻

I will lay down my heart and feel the power 我將給妳我的心, 感覺愛的力量

But you won't, no, you won't 但是妳不要, 不, 妳不要

'Cause I can't make you love me 因為我無法讓妳愛我

When you don't 當妳不要

When you don't... 當妳不要

I'll close my eyes, 'cause then I won't see 我將閉上眼睛, 然後因為我不想看

The love you don't feel when you're holding me 當妳抱著我妳沒感覺到愛

Morning will come and I'll do what's right, just give me 早晨將到來, 我要做到對的感覺, 只要給我

'Til then to give up this fight and I will give up this fight 然後直到放棄這個努力, 我將放棄這個努力

'Cause I can't make you love me if you don't 因為我無法讓妳愛我假如妳不要

You can't make your heart feel something that it won't妳無法讓妳的心有感覺, 那事情不存在

And here in the dark, in these final hours這裡在黑暗中, 在最後時刻

I will lay down my heart and I will feel the power我將給妳我的心, 感覺愛的力量

But you won't, no, you won't但是妳不要, 不, 妳不要

Make you love me 讓妳愛我

Make your heart feel 讓妳的心感覺到

Here in the dark...這裡在黑暗中….

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()