Mariah Carey - Without You 沒有妳

No I can't forget this evening 不, 我無法忘記這個晚上

or your face as you were leaving 或者你將離開的臉
But I guess that's just the way the story goes 但是我猜這僅僅是故事都是用這種方式這樣演
You always smile, but in your eyes 你總是微笑, 但是在你眼裡
Your sorrow shows 顯露出你的悲傷
Yes, it shows 是的, 它顯露出來

No I can't forget tomorrow 不, 我無法忘記明天
When I think of all my sorrow 當我想到我所有的悲傷
When I had you there but then I let you go 當我擁有你但是然後我又讓你離開
And now it's only fair that I should let you know 現在唯一公平的是我一定要讓你知道
What you should know 你應該知道甚麼?

I can't live 我無法活著
If living is without you 假如我活著沒有你
I can't live 我無法活著
I can't give anymore 我再也無法給你
I can't live 我無法活著
If living is without you 假如我活著沒有你
I can't give 我無法給
I can't give anymore 我再也無法給你

Well, I can't forget this evening 不, 我無法忘記這個晚上

or your face as you were leaving 或者你將離開的臉
But I guess that's just the way the story goes 但是我猜這僅僅是故事都是用這種方式這樣演
You always smile, but in your eyes 你總是微笑, 但是在你眼裡
Your sorrow shows 顯露出你的悲傷
Yes, it shows 是的, 它顯露出來

I can't live 我無法活著
If living is without you 假如我活著沒有你
I can't live 我無法活著
I can't give anymore 我再也無法給你
I can't live 我無法活著
If living is without you 假如我活著沒有你
I can't give 我無法給
I can't give anymore 我再也無法給你

No no no no I can't live 不 不 不 不 我無法活著
If living is without you 假如我活著沒有你
I can't live 我無法活著
I can't give anymore 我再也無法給你
I can't live 我無法活著

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()