close

Ellie Goulding - I Know You Care 我知道你在意

Clinging to me 緊抓著我
Like a last breath you would breathe 像最後一口氣你要呼吸一樣重要
You were like home to me 你的意義對我就像家一樣
I don't recognize the street 我不認識這些街道

Please don't close your eyes 請不要閉上你的眼睛
Don't know where to look without them 沒有他們不知道要看哪裡?
Outside the cars speed by 車外景色飛過
I never heard them until now 直到現在我才聽見他們

I know you care, I know it is always been there 我知道你在意, 我知道問題一直在那裏
But there is trouble ahead I can feel it 那裏有一些麻煩在前面, 我可以感覺的到
You are just saving yourself when you hide it 當妳躲起來只是為了拯救自己
Yeah, I know you care 呀, 我知道妳在意
I see it in the way that you stare 我看到妳凝視的方向
As if there was trouble ahead, and you knew it 假如那裏有麻煩在前面, 妳早就知道
I'll be saving myself from the ruin 我將由毀滅中拯救自己
And I know you care 我知道妳在意

I use to run down the stairs, to the door 我習慣跑下樓梯, 跑到門邊
And I thought you were there 我想妳會在那裏
To shape to the comfort of us 去改變成我們倆覺得舒適
Two lovers loved out of love 兩個愛侶愛是出於真愛

Oh, but I know you care ㄡ 但是我知道你在意
I know it is always been there 我知道問題總是在那裏
But there is trouble ahead I can feel it 那裏有一些麻煩在前面, 我可以感覺的到
You are just saving yourself when you hide it 當妳躲起來只是為了拯救自己
Yeah, I know you care 呀, 我知道妳在意
I see it in the way that you stare  我看到妳凝視的方向
As if there was trouble ahead, and you knew it  假如那裏有麻煩在前面, 妳早就知道
I'll be saving myself from the ruin 我將由毀滅中拯救自己

I know it wasn't always wrong 我知道問題不是總是錯的
But I've never known a winter so cold 但是我從來不知道一個冬天這麼冷
Now I don't want my hands in a coat 現在我不要把手藏在外套
But I still hope 但是我仍然希望
'Cause this is how things ought to have been 因為這是事情應該要這樣
And I know the worst of it wasn't all that it seemed而且我知道最糟的不像它呈現的一樣
Why can't I dream? 為何我不能夢想
Do I care to dream? 我在意去做夢嗎?

'Cause I know you care 因為我知道你在意
And I know you care 而且我知道你在意
I know you care 我知道妳在意
I know you care 我知道妳在意
I know it's always been there 我知道問題一直在那裏

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()