close

這首歌網友的評論:

這世界有兩種人

1. 喜歡這首歌的

2. 還沒聽過這首歌的

意思是聽過的都會喜歡, 好可愛的評論

Skylar Grey - I Know You 我了解妳

I believe, I believe there's love in you 我相信我相信, 妳在這裡有愛
Grid locked on the dusty avenues 柵欄鎖住了了骯髒的林陰大道
Inside your heart, just afraid to go 在你內心裏面, 就是害怕前進
I am more, I am more than innocent 我更是, 我更是無辜
But just take a chance and let me in 但只要給我一個機會, 讓我進入妳的心
And I'll show you ways that you don't know 我將指引你一條妳未知的路

Don't complicate it, 不要複雜化它
Don't let the past dictate 不要讓過去影響妳
Yeah,
I have been patient, but slowly I'm losing faith

我已經很有耐心, 但是慢慢地失去信心

So please, I know you baby 所以請妳, 我了解你寶貝
I know you baby 我了解你寶貝
So please, I know you baby 所以請妳, 我了解你寶貝
I know you baby 我了解你寶貝

I believe, I believe you could love me 我相信, 我相信妳可以愛我
But you're lost on the road to misery 但妳迷路到痛苦的路上
And what I gave to you 而且我給過妳的感情
I could never get back! 我無法拿回來

Don't complicate it, 不要複雜化它
Don't drive yourself insane 不要把自己弄瘋了
Yeah,
Say what you will but I know that you want to stay!

說妳希望甚麼, 但我知道妳想要留下來

So please, I know you baby 所以請妳, 我了解你寶貝
I know you baby 我了解你寶貝
So please, I know you baby 所以請妳, 我了解你寶貝
I know you baby 我了解你寶貝

Chemicals rushing in, 化學變化突然衝進來
I know it's you that I belong to 我知道妳就是我的歸屬
I'm fighting like a cannonball in the air

我戰鬥得像一顆飛在空中的加農砲彈
Crashing into who I belong to 墜毀進入我的歸屬
Ooh ooh ooh ooh ooh

I have been patient, but slowly I'm losing faith 

我已經很有耐心, 但是慢慢地失去信心

Please, I know you baby 請妳, 我了解你寶貝
I know you baby 我了解你寶貝
So please, I know you baby 所以請妳我了解你
I know you baby 我了解你寶貝
So please, I know you baby (The shadows of your heart are hanging in the sweet, sweet air)

所以請妳我了解你寶貝(妳心中的影子掛在這甜美, 甜美的空氣中)
I know you baby 我了解你寶貝
So please, I know you baby (The secrets that you hide, control us and it's just not fair)

所以請妳, 我了解你寶貝(妳隱藏的秘密, 控制我們, 但就是不公平)
I know you baby 我了解你寶貝
The shadows of your heart are hanging in the sweet, sweet air (I know you baby)

妳心中的影子掛在這甜美, 甜美的空氣中 (我了解你寶貝)
I know you baby 我了解你寶貝
The secrets that you hide, control us and it's just not fair (I know you baby)

妳隱藏的秘密, 控制我們, 但就是不公平 (我了解你寶貝)
I know you baby 我了解你寶貝

 

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()