close

算是祈雨成功, 希望神垂憐澳洲野生動物在下幾場大雨

 

澳洲下雨了!澆熄32處野火 這裡狂降1個月雨量

東森新聞 2020/01/16 12:00(1天前)

澳洲終於下雨了!包含雪梨、墨爾本和布里斯本日前終於迎來久違的大雨,這場雨澆熄了新南威爾斯州32處叢林大火,如今大火處已從120處減少至88處,澳洲網友紛紛在推特上PO出期盼已久的降雨,墨爾本更在半小時內降下相當於1個月的降雨量。

1579175857_13433.jpg

 

生命的價值是可以為自己信念理直氣壯地活著, 不讓自己的被催眠, 明辨是非, 不為五斗米折腰

Leona Lewis - I See You (Theme from Avatar)

I see you 我看見妳
I see you 我看見妳
Walking through a dream 走過一個夢
I see you 我看見妳

My light in darkness breathing hope of new life 我的光在黑暗中呼吸著新生命的希望
Now I live through you and you through me 現在我通過妳活著而且妳也通過我
Enchanting 令人沉醉
I pray in my heart that this dream never ends 我心中祈禱著那就是這個夢想不會結束

I see me through your eyes 我由妳的眼中可以看見自己
Living through life flying high 通過生命提升到很高境界的活著
Your life shines the way into paradise 妳的生命照耀通往天堂的路
So I offer my life as a sacrifice 所以我可以為妳犧牲生命

I live through your love 通過妳的愛我活著
You teach me how to see 妳教導我如何去看世界
All that's beautiful 所有美麗的事物
My senses touch your word I never pictured 我從未想像過妳的言語能夠觸動我的感官

Now I give my hope to you 現在我把希望寄託在妳身上
I surrender 我投降了
I pray in my heart that this world never ends 我在心中祈禱這個世界永遠不會結束
I see me through your eyes 我由妳的眼中可以看見自己

Living through life flying high 我由妳的眼中可以看見自己
Your love shines the way into paradise 妳的愛照耀通往天堂的路
So I offer my life 所以我可以奉獻我的生命
I offer my love, for you 我奉獻我的愛, 為妳

When my heart was never open 當我的心以前從未打開
(And my spirit never free)(我的精神從未自由)
To the world that you have shown me 到那個妳曾經展示我的世界
But my eyes could not division 但是我的眼睛無發睜開

All the colors of love and of life ever more 所有愛的顏色和生命的永恆
Evermore 永恆
(I see me through your eyes)(我由妳的眼中可以看見自己)
I see me through your eyes 我由妳的眼中可以看見自己

Flying high 飛得高
Your love shines the way into paradise 妳的愛照耀通往天堂的路
So I offer my life as a sacrifice 所以我奉獻出我的生命

And live through your love 通過妳的愛活著
And live through your life 通過妳的生命活著
I see you 我看見妳
I see you 我看見妳

 

為澳洲森林大火喪生的動物祈福, 期望下場大雨澆熄地獄之火

為台灣2021年的旱象祈求大雨與颱風

Leona Lewis - Let It Rain 

Roxette - Queen of rain

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(23) 人氣()