close

這首歌其實有點黃, 描訴性愛高潮很露骨, 但是Céline Dion唱得很美

[Verse 1]
The whispers in the morning 這清晨的輕聲細語
Of lovers sleeping tight 屬於緊靠著睡覺的愛侶
Are rolling by like thunder now 現在翻滾的聲音像打雷
As I look in your eyes 當我注視妳的眼睛時
I hold on to your whole body 我緊抱著妳的全身
And feel each move you make 享受著你的每一個動作
Your voice is warm and tender 妳的聲音是如此溫暖與甜美
A love that I could not forsake 一個我無法背叛的愛

[Chorus 1]
'Cause I'm your lady 因為我是你的女人
And you are my man 而且妳是我的男人
Whenever you reach for me 每當你來找我
I'll do all that I can 我將盡一切所能對待你

[Verse 2]
Lost is how I'm feeling 迷失是我現在的感覺
Lying in your arms 躺在你的雙臂上
When the world outside's too much to take 當外面的世界有太多的誘惑
That all ends when I'm with you 當我與你在一起, 那些都結束了
Even though there may be times 甚至這裡也許有許多次
It seems I'm far away 似乎我距離的很遙遠
Never wonder where I am 從不懷疑我在哪裡
'Cause I am always by your side 因為我總是靠在你身旁


[Chorus 1]
'Cause I'm your lady 因為我是你的女人
And you are my man 而且你是我的男人
Whenever you reach for me 每當你來找我
I'll do all that I can 我將盡一切所能對待你

[Chorus 2]
We're heading for something 我們共同朝向某些事情
Somewhere I've never been 我從未到過的一些地方
Sometimes I am frightened, 有時候我會害怕

but I'm ready to learn但我已經準備好學習
Of the power of love 關於愛的力量

[Bridge]
The sound of your heart beating 你心跳的聲音
Made it clear suddenly 突然變得很大很清晰
The feeling that I can't go on 我再也無法忍受這個感覺
Is light years away 好像有幾個光年遠

[Chorus 1]
'Cause I'm your lady 因為我是你的女人
And you are my man 而且你是我的男人
Whenever you reach for me 每當你來找我
I'll do all that I can 我將盡一切所能對待你

[Chorus 2]

We're heading for something 我們共同朝向某些事情
Somewhere I've never been 我從未到過的一些地方
Sometimes I am frightened, 有時候我會害怕

but I'm ready to learn 但我已經準備好學習
Of the power of love 關於愛的力量



[Outro]
The power of love 愛的力量
The power of love 愛的力量
Sometimes I am frightened,有時候我會害怕

but I'm ready to learn 但我已經準備好學習
Of the power of love 關於愛的力量
The power of love 愛的力量

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()