Calum Scott 的歌都可憐兮兮的, 但是聲音旋律真好聽

Calum Scott - Need To Know 需要知道

[Verse 1]
It's been a minute since we connected 自從我們通電話已經過了一分鐘了
I got the message, you don't feel like that 我得到訊息, 妳感覺不喜歡
So why can't you leave it the way we left it 所以為何妳不能放下, 我們過去留下的方式
Instead of reminiscin' 'bout the past 代替有關過去的回憶

[Pre-Chorus]
I showed you things I know you liked 我展示一些事情是你過去喜歡的
And I thought that I could change your mind 我想我可以改變妳的心意
And I almost did now didn't I 而且我幾乎做到了不是嗎?
And I almost did now don't lie 現在我幾乎做到了, 不要騙我

[Chorus]
Do you think about me?你有想過我嗎?
And the way it could be 所有可能的方法
I'll make it easy 我將會克服它
You tell me, should I stay or go? 妳告訴我, 我是要走還是要留
'Cause I need to know 因為我必須要知道
Do you think about us? 你有想過我嗎?
Could I give you enough 我可以給妳更多
I'll make it easy 我將會克服它
You tell me, should I stay or go? 妳告訴我, 我是要走還是要留
'Cause I need to know 因為我必須要知道

[Verse 2]
Just for a second, answer the question 只要一秒鐘, 回答這個問題
Can we address the things you do and say 我們可以一起推動妳所作和所說的事情嗎?
You took the first flight, you were so recklessly in it 妳搭第一辦的飛機, 妳這麼輕率
Now you're tryna say it was never that way 現在妳試著不說, 妳從來不是這樣

廣告


[Pre-Chorus]
I showed you things I know you liked 我展示一些事情是你過去喜歡的
And I thought that I could change your mind 我想我可以改變妳的心意
And I almost did now didn't I 而且我幾乎做到了不是嗎?
And I almost did now don't lie 現在我幾乎做到了, 不要騙我

[Chorus]
Do you think about me?你有想過我嗎?
And the way it could be 所有可能的方法
I'll make it easy 我將會克服它
You tell me, should I stay or go? 妳告訴我, 我是要走還是要留
'Cause I need to know 因為我必須要知道
Could I give you enough 我可以給妳更多
I'll make it easy 我將會克服它
You tell me, should I stay or go? 妳告訴我, 我是要走還是要留
'Cause I need to know 因為我必須要知道

[Chorus]
Do you think about me?你有想過我嗎?
And the way it could be 所有可能的方法
I'll make it easy 我將會克服它
You tell me, should I stay or go? 妳告訴我, 我是要走還是要留
'Cause I need to know 因為我必須要知道
And do you think about us? 妳有想過關於我們兩個嗎?
And could I give you enough? 我可以給妳更多嗎?
I'll make it easy 我將會克服它
You tell me, should I stay or go? 妳告訴我, 我是要走還是要留
'Cause I need to know 因為我必須要知道

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()