無法及時回復請見諒

MELISSA BONNY - Teardrops 眼淚

 

I had a beautiful dream 我有一個美麗的夢

Made of the sweetest memories, fantasies 由甜蜜的記憶製造的, 非常美妙

The sound of truth 這真實的聲音

Who woke me up? 誰來打醒我

 

You don't know what I've been trough 你不知道我所經歷過的

Don't know how much I cried for You 不知道我為你哭得多少次多悲慘

I may still 也許仍然

Sometimes I still do 有時候還會哭

 

But I can't breathe 但是我無法呼吸

I can't free my mind 我無法釋放我心靈

From these thoughts that break me 由那些思想撕裂我

And I can't keep hoping 我無法繼續抱著希望

Lying to my heart that is dying 把我的心放著任其死亡

 

I don't believe in fairytales 我不相信童話故事

But I thought You would change my mind 但是我想你可以改變我的心意

Am I the only one who cares? 誰來理會我孤單一個

Are You protecting Your broken heart? 你也保護你自己破碎的心嗎?

 

Love me or hate me 愛我或者恨我

But don't let the doubt consume me 但不要讓懷疑消耗我

Teardrops falling on the fading smile 眼淚落下在逐漸沒微笑的臉龐

 

I need Yours arms around me 我需要你抱著我

I need Your voice to calm me down 我需要你的聲音讓我平靜

Calm this time 這時候的平靜

Bring back the sun and dry my eyes 帶回陽光擦乾眼淚

 

Let me taste Your lips again 讓我再次吻你的唇

Feel Your warm breath on my neck 讓我頸子感受你溫暖的呼吸

'Cause if You don't 因為假如你不要

Nothing of me will remain 我將會甚麼都沒剩下

 

But I can't breathe 我無法呼吸

I can't free my mind 我無法釋放我的心靈

From these thoughts that break me 由那些想我撕裂我

And I can't keep crying 我無法繼續哭泣

Torturing my heart that is dying 我的心被折磨到快死了

 

I don't believe in fairytales 我不相信童話故事

But I thought You would change my mind但是我想你可以改變我的心意

Am I the only one who cares? 誰來理會我孤單一個

Are You protecting Your broken heart? 你也保護你自己破碎的心嗎

 

Love me or hate me 愛我或者恨我

But don’t let the doubt consume me 但是不要讓懷疑消耗我

Teardrops falling on the fading smile眼淚落下在逐漸沒微笑的臉龐

 

I don't believe in fairytales 我不相信童話故事

But I thought You would change my mind 但是我想你可以改變我的心意

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()