close

Christina Perri - Human 凡人

[Verse 1]
I can hold my breath 我可以秉住呼吸
I can bite my tongue 我可以咬住舌頭
I can stay awake for days 我可以連續幾天不睡覺
If that's what you want 假如這是你要的
Be your number one 成為你的第一選擇
I can fake a smile 我可以假裝微笑
I can force a laugh 我可以強迫自己大笑
I can dance and play the part 我可以跟你跳舞跟你遊戲
If that's what you ask 假如這是你要求的
Give you all I am 給你我的全部

[Pre-Chorus]
I can do it 我可以做到
I can do it 我可以做到
I can do it 我可以做到

[Chorus]
But I'm only human 但是我僅僅是一個凡人
And I bleed when I fall down 我如果跌倒也會流血
I'm only human 我只是一個凡人
And I crash and I break down 我會撞毀我會崩潰
Your words in my head, knives in my heart 你的誓言在我腦中, 你的刀子插在我心頭
You build me up and then I fall apart 你建立一個美夢給我然後又摔成碎片
Cause I'm only human 因為我只是一個凡人

[Verse 2]
I can turn it on 我可以打開
Be a good machine 成為一個好機器
I can hold the weight of worlds 我可以堅持諾言
If that's what you need 假如這是你要的
Be your everything 成為你的所有

[Pre-Chorus]
I can do it 我可以做到
I can do it 我可以做到
I'll get through it 我將可以走出來

[Chorus]
But I'm only human 但是我只是個凡人
And I bleed when I fall down 當我跌倒也會流血
I'm only human 我只是一個凡人
And I crash and I break down 我會撞毀也會崩潰
Your words in my head, knives in my heart 你的誓言在我腦中, 你的刀子插在我心頭
You build me up and then I fall apart  你建立一個美夢給我然後又摔成碎片
Cause I'm only human 因為我只是一個凡人

[Bridge]
I'm only human 我只是一個凡人
I'm only human 我只是一個凡人
Just a little human 只是一個小小的凡人

[Interlude]
I can take so much 我可以承受非常多
'Til I've had enough 直到我認為夠了

[Chorus]
Cause I'm only human 因為我只是一個凡人
And I bleed when I fall down 當我跌倒也會流血
I'm only human 我只是一個凡人
And I crash and I break down 我會撞毀也會崩潰
Your words in my head, knives in my heart 你的誓言在我腦中, 你的刀子插在我心頭
You build me up and then I fall apart 你建立一個美夢給我然後又摔成碎片
Cause I'm only human 因為我只是一個凡人

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()