Dirty Dancing - She's Like the Wind 她像一陣風

[Verse 1: Patrick Swayze]
She's like the wind 她像一陣風
Through my tree 吹過我的樹
She rides the night next to me 她騎著夜色走向我
She leads me through moonlight 她帶著我穿過月光
Only to burn me with the sun 只是為了用太陽般熱情把我燃燒
She's taken my heart 她拿走我的心
But she doesn't know what she's done 但是她不知道她做了甚麼?

[Pre-Chorus: Patrick Swayze]
Feel her breath in my face 臉靠著她的胸膛感覺她呼吸
Her body close to me 她緊緊依猥著我
Can't look in her eyes 無法看到她的眼睛
She's out of my league 我覺得我配不上她

[Chorus: Patrick Swayze]
Just a fool to believe 只是傻到相信
I have anything she needs 我有她所需要的一切
She's like the wind 但是她只是像一陣風

[Verse 2: Patrick Swayze]
I look in the mirror 我照著鏡子
And all I see 我所看到的
Is a young old man with only a dream 只是一個心境年輕的老人有一個夢想
Am I just fooling myself  我是在欺騙自己嗎?
That she'll stop the pain? 她可以撫慰我的痛苦
Living without her 活著沒有她
I'd go insane 我將會發瘋

[Pre-Chorus: Patrick Swayze]
I feel her breath in my face 臉靠著她的胸膛感覺她呼吸
Her body close to me 她緊緊依猥著我
Can't look in her eyes 無法看到她的眼睛
She's out of my league 我覺得我配不上她

[Chorus: Patrick Swayze]
Just a fool to believe 只是傻到相信
I have anything she needs 我有她所需要的一切
She's like the wind 但是她只是像一陣風

[Pre-Chorus: Patrick Swayze & Wendy Fraser]
I feel your breath in my face 臉靠著她的胸膛感覺她呼吸
Your body close to me 她緊緊依猥著我
Can't look in your eyes 無法看到她的眼睛
You're out of my league 我覺得我配不上她

[Bridge: Patrick Swayze & Wendy Fraser]
Just a fool to believe (Just a fool to believe) 只有笨蛋會相信( 只有笨蛋會相信)
She's like the wind 她只是像一陣風
(Just a fool to believe) Just a fool to believe
(She's like the wind) ( 她只是像一陣風)
Just a fool to believe (Just a fool to believe)  只有笨蛋會相信( 只有笨蛋會相信)
She's like the wind 她只是像一陣風
(Just a fool to believe) Just a fool to believe ( 只有笨蛋會相信) 只有笨蛋會相信
She's like the wind  她只是像一陣風

[Outro]
(Just a fool, she's like the wind) (只是一個笨蛋,  她只是像一陣風)
(She's like the wind) ( 她只是像一陣風)
(Just a fool, she's like the wind) (只是一個笨蛋,  她只是像一陣風)
(Just a fool)(只是一個笨蛋)

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 love feeling
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()