好歌跨越世代, 一齊跨越時空到1985談戀愛, 超會說甜言蜜語的

Lionel Richie - Say You, Say Me 談你說我

[Chorus]
Say you, say me 談你說我
Say it for always, that's the way it should be 永遠說不完, 在一起就是因該這樣
Say you, say me 談你說我
Say it together, naturally 說每天想要在一起, 非常自然

[Verse 1]
I had a dream, I had an awesome dream 我有一個夢, 我有一個令人敬畏的夢
People in the park playing games in the dark 人們在黑暗的公園玩遊戲
And what they played was a masquerade 他們都戴著面具耍心機
And from behind of walls of doubt a voice was crying out 由懷疑的牆後面吼出聲音

[Chorus]
Say you, say me 談你說我
Say it for always, that's the way it should be 永遠說不完, 在一起就是因該這樣
Say you, say me 談你說我
Say it together, naturally 說每天想要在一起, 非常自然

[Verse 2]
As we go down life's lonesome highway 當我們走進寂寞人生的高速公路
Seems the hardest thing to do is to find a friend or two 看盡人生艱苦所要做的是找一兩個朋友
A helping hand - someone who understands 一個能幫助你的人, 某個了解你的人
That when you feel you've lost your way 尤其當你感覺迷失人生方向
You've got someone there to say 你可以找到某人傾訴
I'll show you 我將會指引你

[Chorus]
Say you, say me 談你說我
Say it for always, that's the way it should be 永遠說不完, 在一起就是因該這樣
Say you, say me 談你說我
Say it together, naturally 說每天想要在一起, 非常自然

[Bridge]
So you think you know the answers - oh no 所以妳想妳知道所有答案-ㄡ不
Because the whole world has got you dancing, that's right 因為全世界都知道你的美妙才華, 那就對了
I'm telling you 我來告訴妳
It's time to start believing - oh yes 是時候去開始相信-ㄡ是的
Believing who you are - you are a shining star 相信妳自己-妳是最閃耀的那顆明星

[Chorus]
Say you, say me 談你說我
Say it for always, that's the way it should be 永遠說不完, 在一起就是因該這樣
Say you, say me 談你說我
Say it together, naturally 說每天想要在一起, 非常自然

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()