Meghan的擇偶標準顯示在MV

1. 雖然帶他吃高級餐廳, 但是不懂尊重, 態度輕浮 fail
2. 身體不健康體力不行 fail
3. 穿著水手服卻不會划船的吹牛者 fail 
4. 只有能帶著披薩回家, 盡責誠實的才是她要的
5. 其實以上皆非, 要帥得像金城武督教授, 身高要夠高, 年輕力壯, 會獻殷勤, 談吐優雅紳士風度, 還要有能力養家買房車

Meghan Trainor - Dear Future Husband 親愛的未來老公

[Intro]
Dear future husband 親愛的未來老公
Here's a few things you'll need to know if 這裡有一些事情你必須要知道, 假如
You wanna be my one and only 你要成為我的唯一
All my life 跟我一輩子

[Verse 1]
Take me on a date, I deserve it, babe 帶我約會, 我很值得, 寶貝
And don't forget the flowers every anniversary 在每一個結婚紀念日不能忘記送花
Cause if you'll treat me right, I'll be the perfect wife 因為假如你會對我好, 我將是完美的妻子
Buying groceries, buy-buying what you need 買一些日用品, 買一些你所需要的
You got the 9 to 5, okay but so do I 你一定要去上班, OK 而且我也會去上班
So don't be thinkin' I'll be home and baking apple pies 所以想都別想, 我會在家做家事和烤蘋果派
I never learned to cook, but I can write a hook 我從未學過煮飯, 但是我可以寫歌曲
Sing along with me, sing sing along with me 跟著我唱, 唱唱跟我唱

[Pre-Chorus]
You've gotta know how to treat me like a lady 你必須要知道如何善待我像一個淑女
Even when I'm actin' crazy 甚至當我抓狂的時候
Tell me everything's alright 告訴我一切都沒問題

[Chorus]
Dear future husband 親愛的未來老公
Here's a few things you'll need to know if  這裡有一些事情你必須要知道, 假如
You wanna be my one and only 你要成為我的唯一
All my life  跟我一輩子
Dear future husband 親愛的未來老公
If you wanna get that special loving 假如你想要得到特殊的愛愛
Tell me I'm beautiful each and every night 每天每晚讚美我非常漂亮

[Verse 2]
After every fight, just apologize 吵完架後, 僅僅需要道歉
And maybe then I'll let you try and rock my body right 而且也許然後我讓你試著正確的滾動我的身體
Even if I was wrong, you know I'm never wrong 甚至是我錯了, 你要知道我從來不會錯
Why disagree, why why disagree 為何不同意, 為何為何不同意

[Pre-Chorus]
You've gotta know how to treat me like a lady 你必須要知道如何善待我像一個淑女
Even when I'm actin' crazy 甚至當我抓狂的時候
Tell me everything's alright 告訴我一切都沒問題

[Chorus]
Dear future husband 親愛的未來老公
Here's a few things you'll need to know if 這裡有一些事情你必須要知道, 假如
You wanna be my one and only 你要成為我的唯一
All my life 跟我一輩子
Dear future husband 親愛的未來老公
Make time for me, don't leave me lonely 找時間陪我, 不要留下我孤單一個
And no we'll never see your family more than mine 而且不要去你家比我家還多

[Verse 3]
I'll be sleeping on the left side of the bed 我喜歡睡床的左邊
Open doors for me and you might get some... kisses 幫我開門而且也許你會得到一些....親親
Don't have a dirty mind, just be a classy guy 不要有骯髒的心思僅能優雅高貴
Buy me a ring, buy buy me a ring babe 買給我一個戒子, 買買一個戒子給我寶貝

[Pre-Chorus]
You've gotta know how to treat me like a lady 你必須要知道如何善待我像一個淑女
Even when I'm actin' crazy 甚至當我抓狂的時候
Tell me everything's alright 告訴我一切都沒問題

[Chorus]
Dear future husband 親愛的未來老公
Here's a few things you'll need to know if 這裡有一些事情你必須要知道, 假如
You wanna be my one and only 你要成為我的唯一
All my life 跟我一輩子
Dear future husband 親愛的未來老公
If you wanna get that special lovin' 假如你想要得到特殊的愛愛
Tell me I'm beautiful each and every night 每天每晚讚美我非常漂亮
Future husband, better love me right 親愛的未來老公, 最好非常愛我

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()