close

 

Foreigner ' I Want To Know What Love Is 我要知道愛是甚麼?

[Verse 1]
I've gotta take a little time 我一定要花一點時間
A little time to think things over 用一點時間重頭想過
I better read between the lines 我最好詳細看書
In case I need it when I'm older 當我老了也許我需要

[Verse 2]
Now this mountain I must climb 現在我必須爬上這座山
Feels like a world upon my shoulders 感覺全世界都壓在我肩膀上
Through the clouds I see love shine 穿過雲層我發現愛的光芒
It keeps me warm as life grows colder 當生命變冷漠時候它讓我保持溫暖

[Pre-Chorus]
In my life there's been heartache and pain 在我生命中總是充滿煩惱和痛苦
I don't know if I can face it again 我不知道我是否能再面對
Can't stop now, I've traveled so far 我已經陷入這麼深, 已經無法停止
To change this lonely life 去改變這孤獨的人生

[Chorus]
I wanna know what love is 我想要知道愛是甚麼?
I want you to show me 我要你做給我看
I wanna feel what love is 我要感覺愛是甚麼?
I know you can show me 我知道妳可以讓我感覺到

[Verse 3]
I'm gonna take a little time 我一定要花一點時間
A little time to look around me 一點時間檢討自己
I've got nowhere left to hide 我沒有地方可以躲藏
It looks like love has finally found me 似乎愛最後已經找到我

[Pre-Chorus]
In my life there's been heartache and pain 在我生命中總是充滿煩惱和痛苦
I don't know if I can face it again 我不知道我是否能再面對
Can't stop now, I've traveled so far  我已經陷入這麼深, 已經無法停止
To change this lonely life 去改變這孤獨的人生

[Chorus]
I wanna know what love is 我想要知道愛是甚麼?
I want you to show me 我要妳做給我看
I wanna feel what love is 我要感覺愛是甚麼?
I know you can show me 我知道妳可以讓我感覺到

[Bridge]
I wanna know what love is 我想要知道愛是甚麼?
I want you to show me 我要妳做給我看
(And I wanna feel) I wanna feel what love is (我要感覺)  我要感覺愛是甚麼?
(And I know) I know you can show me (我知道) 我知道妳可以讓我感覺到

Let's talk about love

[Verse 4]
I wanna know what love is (The love that you feel inside)我想要知道愛是甚麼?(這個愛你內心感受到了)
I want you to show me (And I'm feelin' so much love) 我要妳做給我看(我感覺這麼多愛)
I wanna feel what love is (No, you just cannot hide)  我要感覺愛是甚麼?(不, 妳就是無法躲藏)
I know you can show me (Yeah) 我知道妳可以讓我感覺到 (呀)

[Outro]
I wanna know what love is (Let's talk about love)我想要知道愛是甚麼?(讓我們談論有關愛是甚麼?)
I want you can show me (I wanna feel) 我要妳可以做給我看(我要感受)
I wanna feel what love is (And I know, and I know) 我要感覺愛是甚麼(我知道, 我知道)
I know you can show me (Yeah) 我知道妳可以做給我看(呀)
I wanna know what love is (I wanna know) 我要知道愛是甚麼(我要知道)
I want you to show me 我要妳做給我看
I wanna feel what love is (I wanna feel) 我要感覺愛是甚麼(我要感覺)
I know you can show me 我知道妳可以做給我看

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()