原唱 Heart

 

Halestorm - All I Wanna Do (Is Make Love To You) 我要做是和你一夜情

[Verse 1]
It was a rainy night 那是一個下雨的晚上
When he came into sight 當他進入我的視線
Standing by the road 站在路旁
With no umbrella, no coat 沒有雨傘也沒外套
So I pulled up along side 所以我沿著路邊停車
And I offered him a ride 讓他搭便車
He accepted with a smile 他用微笑接受了
So we drove for a while 所以我們開車開一陣子
I didn't ask him his name 我沒問他叫甚麼名子
This lonely boy in the rain 這個在雨中的寂寞男孩
Fate, tell me it's right 命運, 告訴我這是對的
Is this love at first sight? 難道這是一見鍾情嗎?
Please don't make it wrong 請不要搞砸
Just stay for a night 只要停留一個晚上

[Chorus 1]
All I wanna do is make love to you 我所要做的就是和你做愛
Say you will, you want me too 說你願意, 你也是要我的
All I wanna do is make love to you 我所要做的就是和你做愛
I got loving arms to hold onto 我得到一雙愛的手臂可以依靠

[Verse 2]
So we found this hotel 所以我們找到這間旅館
It was a place I knew well 這是我所知最棒的旅館
We made magic that night 我們有著魔幻般的夜晚
Oh, he did everything right ㄡ, 他做對每一件事情
He brought the woman out of me 他帶著我變成一個真女人
So many times, easily 非常多次高潮, 非常放鬆
And in the morning, when he woke 到了早上他醒來
All I left him was a note 我留給他一張便條紙
I told him I am the flower 我告訴他我是花朵
You are the seed 你是種子
We walked in the garden 我們在花園散步
We planted a tree 我們種下一棵樹
Now baby, don't try to find me 現在, 寶貝, 不要試著找我
Please don't you dare 請, 你不敢吧
Just live in my memory 讓這段情留在我的記憶中
You'll always be there 你會永遠在我心中

[Chorus 2]
All I wanna do is make love to you 我所要做的就是和你做愛
One night of love was all we knew 一夜情就是我們所熟知的
All I wanna do is make love to you 我所要做的就是和你做愛
I got loving arms to hold onto 我得到一雙愛的手臂可以依靠

[Post-Chorus]
Whoa, oh, we made love 哇, ㄡ, 我們做愛
Love like strangers 愛像陌生人
All night long 一整夜
All night long 一整夜

[Verse 3]
Then it happened one day 然後有一天發生了事情
We came 'round the same way 我們走到相同一條路
You can imagine his surprise 你可以想像到他是多麼驚訝
When he saw his own eyes 當他看到他自己的眼睛掉下來
But I said - "Please baby, please baby, please understand

但我說, 寶貝請你, 寶貝請你, 請你了解
I'm in love with another man 我和其他男人在戀愛中
Oh, what he couldn't give me, oh, whoa ㄡ, 他有甚麼不能給我, ㄡ, 哇
Was the one little thing that you can" 就只有一件小事只有你能給

[Chorus 2]
All I wanna do is make love to you 我所要做的就是和你做愛
One night of love was all we knew 一夜情就是我們所熟知的
All I wanna do is make love to you 我所要做的就是和你做愛
Come on, say you will babe, you want me too 來吧, 說你願意寶貝, 說你也要我

[Outro]
All night long, all night long 一整夜 一整夜
Baby please, just all I wanna do, all I wanna do 寶貝請你 就是我所有想做的 就是我所有想做的
Say you will babe, you want me too 說你願意寶貝, 說你也要我
All I wanna do is make love to you  我所要做的就是和你做愛
All night long一整夜

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 中文歌詞
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()