Halestorm - I Miss The Misery 我懷念痛苦

[Intro]
Oh, I miss the misery! ㄡ, 我懷念痛苦

[Verse 1]
I've been a mess since you stayed 自從你介入, 我生活就一團混亂
I've been a wreck since you changed 自從你改變我的一切, 我就被完全毀壞
Don't let me get in your way 不要讓我進入你的方式
I miss the lies and the pain 我懷念謊言和痛苦
The fights that keep us awake-ake-ake 打架讓我們保持清醒
I'm tellin' you! 我告訴你

[Refrain]
I miss the bad things, the way you hate me 我懷念壞事情, 你恨我的方式
I miss the screamin', the way that you blame me 我懷念尖叫, 你責怪我的方式
Miss the phone calls when it's your fault 懷念接電話當你犯錯的時候
I miss the late nights, don't miss you at all 我懷念深夜, 一點都不想你
I like the kick in the face 我喜歡沉重的打擊
And the things you do to me 而且是你對我幹的好事
I love the way that it hurts 我喜歡這種受傷的方式
I don't miss you, I miss the misery 我不懷念你, 我懷念痛苦

[Verse 2]
I've tried but I just can't take it 我試過但我就是無法達成
I'd rather fight than just fake it ('cause I like it rough) 我比較喜歡直接打架, 好過假裝沒事(因為我喜歡粗曠)
You know that I've had enough 你知道我受夠了
I dare you to call my bluff 我打賭你認我我是虛張聲勢
Can't take too much of a good thi-ing 不能做出甚麼好事
I'm tellin' you! 我告訴你

[Refrain]
I miss the bad things, the way you hate me 我懷念壞事情, 你恨我的方式
I miss the screamin', the way that you blame me  我懷念尖叫, 你責怪我的方式
Miss the phone calls when it's your fault 懷念接電話當你犯錯的時候
I miss the late nights, don't miss you at all 我懷念深夜, 一點都不想你
I like the kick in the face 我喜歡沉重的打擊
And the things you do to me 而且是你對我幹的好事
I love the way that it hurts 我喜歡這種傷痛的方式
I don't miss you, I miss the misery 我不懷念你, 我懷念痛苦

[Bridge]
Just know that I'll make you hurt 警告你,我將讓你受傷害
I miss the lies and the pain, what you did to me 我懷念謊言和痛苦, 那些你對我幹的好事
When you tell me, you'll make it worse 當你告訴我, 你將弄得更糟
I'd rather fight all night than watch the TV 我寧願整夜跟你打架也好過看電視
I hate that feelin' inside 我痛恨內心的感受
You tell me how hard you'll try 你告訴我你非常努力地嘗試改變
But when we're at our worst 但是當我們處在非常糟糕的關係
I miss the misery 我懷念痛苦

[Refrain]
I miss the bad things, the way you hate me 我懷念壞事情, 你恨我的方式
I miss the screamin', the way that you blame me 我懷念尖叫, 你責怪我的方式
I miss the rough sex, leaves me a mess 我懷念粗糙的性關係, 留給我一團混亂
I miss the feeling of pains in my chest 我懷念痛苦的感覺在我胸口
Miss the phone calls when it's your fault 懷念接電話當你犯錯的時候
I miss the late nights, don't miss you at all 我懷念深夜, 一點都不想你
I like the kick in the face 我喜歡沉重的打擊
And the things you do to me 而且是你對我幹的好事
I love the way that it hurts 我喜歡痛苦的方式
I don't miss you, I miss the misery 我不懷念你, 我懷念痛苦

[Outro]
I don't miss you, I miss the misery!  我不懷念你, 我懷念痛苦
I don't miss you, I miss the misery!  我不懷念你, 我懷念痛苦

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()