[Verse 1]
On the first page of our story 在我們故事開始時候
The future seemed so bright 前途似乎很光明
Then this thing turned out so evil 然後事情變得如此邪惡
I don't know why I'm still surprised 我不知道為什麼? 我仍然非常震驚
Even angels have their wicked schemes 雖然天使有他們的邪惡詭計
And you take that to new extremes 然後你把它帶到新的極端
But you'll always be my hero 但是你永遠是我的英雄
Even though you've lost your mind 雖然你已經喪心病狂

[Chorus]
Just gonna stand there and watch me burn 只是站在那裏看著我氣到發火
Well that's all right because I like the way it hurts ㄡ, 那沒關係, 因為我喜歡這種痛苦的方式
Just gonna stand there and hear me cry 只是站在旁邊聽我哭泣
Well that's all right because I love the way you lie ㄡ, 那沒關係, 因為我喜歡你這種說謊的方式
I love the way you lie 我喜歡你這種說謊的方式
I love the way you lie 我喜歡你這種說謊的方式

[Verse 2]
Now there's gravel in our voices 現在我們的聲音充滿肅殺
Glasses shattered from the fight 眼鏡在打架中粉碎
In this tug of war you always win 在這些拔河比賽你總是贏
Even when I'm right 甚至我是對的
'Cause you feed me fables from your head 因為你編謊話騙我
With violent words and empty threats 用暴力語言和憑空威脅
And it's sick that all these battles 這些戰鬥真是病態
Are what keeps me satisfied 甚麼能讓我保持滿意

[Chorus]
Just gonna stand there and watch me burn 只是站在那裏看著我氣到發火
Well that's all right because I like the way it hurts  ㄡ, 那沒關係, 因為我喜歡這種痛苦的方式
Just gonna stand there and hear me cry 只是站在旁邊聽我哭泣
Well that's all right because I love the way you lie ㄡ, 那沒關係, 因為我喜歡你這種說謊的方式
I love the way you lie 我喜歡你這種說謊的方式
I love the way you lie 我喜歡你這種說謊的方式

[Bridge]
So maybe I'm a masochist 所以我可能是被虐待狂
I try to run but I don't wanna ever leave 我試著想逃但是我不願意離開
Till the walls are going up 直到這些牆一直增長
In smoke with all our memories  和我們所有的記憶一起焚燒冒煙

[Chorus]
Just gonna stand there and watch me burn 只是站在那裏看著我氣到發火
Well that's all right because I like the way it hurts ㄡ, 那沒關係, 因為我喜歡這種痛苦的方式
Just gonna stand there and hear me cry 只是站在旁邊聽我哭泣
Well that's all right because I love the way you lie ㄡ, 那沒關係, 因為我喜歡你這種說謊的方式
I love the way you lie 我喜歡你這種說謊的方式
I love the way you lie 我喜歡你這種說謊的方式
I love the way you lie 我喜歡你這種說謊的方式

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()