Marc Antony - When I Dream At Night

I have been in love and been alone 我曾經熱戀也曾經孤獨一人
I have traveled over many miles to find a home 我曾經走過非長遠的路去找一個家
There's that little place inside of me 這裡有一個小小的地方在我心裡面
That I never thought could take control of everything 我不曾想過心可以控制一切事情
But now I just spend all my time with anyone 但現在我必須花掉所有時間和任何人
Who makes me feel the way she does 這個人能讓我感覺跟她一樣好
'cause I only feel alive when I dream at night 因為我只有在晚上做夢夢到她時可以感覺自己還活著
Even though she's not real it's all right 甚至不是真的她 我也覺得很好
'cause I only feel alive when I dream at night 因為我只有在晚上做夢夢到她時可以感覺自己還活著
Every move that she makes holds my eyes 她的每一寸移動都能牢牢吸住我的目光
And I fall for her every time 每次我都為他傾倒
I've so many things I want to say 我有這麼多事情想要說
I'll be ready when the perfect moment comes my way我早準備好當最完美時候來到我眼前
I had never known what's right for me 我從不知道甚麼對我最好
Till the night she opened up my heart and set it free 直到那晚他讓我打開心防讓我得到解脫
But now I just spend all my time with anyone 但現在我必須花掉所有時間和任何人
Who makes me feel the way she does  這個人能讓我感覺跟她一樣好
'cause I only feel alive when I dream at night 因為我只有在晚上做夢夢到她時可以感覺自己還活著
Even though she's not real it's all right 甚至不是真的她 我也覺得很好
'cause I only feel alive when I dream at night 因為我只有在晚上做夢夢到她時可以感覺自己還活著
Every move that she makes holds my eyes  她的每一寸移動都能牢牢吸住我的目光
And I fall for her every time  每次我都為他傾倒
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()