這首歌開頭有非洲男聲嘹亮清澈又空靈的聲音, 可惜找不到任何歌詞訊息

但是沒關係, 聽不懂還是很好聽

老實說開頭那四句有關海洋和天空, 我搞不懂真實意義, 或許是孤獨在星空下的沙灘獨自夢想

願望很簡單, 就是找到一條藍色河流跟心愛的人永遠住在一起

 

Bliss - Wish You Were Here 希望你在身旁

https://lyricstranslate.com/en/bliss-i-wish-you-were-here-lyrics.html
 

Like waves to the shore 像海浪沖到沙灘

Part of the ocean 是海洋的一部分

The stars high above 群星高掛上面

Part of the sky 是天空的一部分

 

Now I drift to you 現在我飄向你

I dream of a river 我夢想一條河流

A water so blue 水是這麼藍色清澈

Wish I could live there 我希望能住在這裡

 

Wish you were here... 希望你能在我身旁....

Wish you were here... 希望你能在我身旁....

 

Like the air that I breathe 你像我呼吸空氣一樣

You'll always be there 你總是在那裏

The wings that I need 你是我所需要的雙翼

When I wanna fly 當我想要飛翔

 

Now I drift to you  現在我飄向你

I dream of a river 我夢想一條河流

A water so blue 水是這麼藍色清澈

Wish I could live there 我希望能住在這裡

 

Wish you were here.. 希望你能在我身旁....

Wish you were here.. 希望你能在我身旁....

 

Like waves to the shore 像海浪沖到沙灘

Part of the ocean 是海洋的一部分

The stars high above 群星高掛上面

Part of the sky 是天空的一部分

 

Now I drift to you 現在我飄向你

I dream of a river 我夢想一條河流

A water so blue 水是這麼藍色清澈

Wish I could live there 我希望能住在這裡

 

Wish you were here..  希望你能在我身旁....

Wish you were here.. 希望你能在我身旁....

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()