close

Paloma Faith - Only Love Can Hurt Like This 唯有愛能讓人如此的痛

I tell myself you don't mean a thing 我告訴自己,你根本不算什麼
And what we got, got no hold on me 而且就算我們相戀, 我不會深陷其中
But when you're not there I just crumble 但每當你不在,我就崩潰了
I tell myself I don't care that much 我告訴自己,我沒那麼在乎
But I feel like I die 'til I feel your touch 但我感覺自己就像快死了,直到我感覺你的撫觸為止

Only love, only love can hurt like this 唯有愛,唯有愛能讓人如此的痛
Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛
Must have been a deadly kiss 必定有過致命的一吻
Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛
Say I wouldn't care if you walked away 我說我才不會在乎,假如你離我而去,
But every time you're there I'm begging you to stay 但每次你出現,我都乞求你留下
When you come close I just tremble 當你靠近我,我就不斷顫抖
And every time, every time you go 而且每一次,每一次你離開
It's like a knife that cuts right through my soul 就像一把刀刺穿我的靈魂

Only love, only love can hurt like this 唯有愛,唯有愛能讓人如此的痛
Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛
Must have been a deadly kiss 必定有過致命的一吻
Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛

Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛
Your kisses burn into my skin 你的吻燒穿我的肌膚上
Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛

But it's the sweetest pain 但這是最甜蜜的痛苦
Burning hot through my veins 赤焰燃燒到我的血管
Love is torture, makes me more sure 愛很折磨,但也讓我更加確信
Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛
Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛
Must have been a deadly kiss 必定有過致命的一吻

Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛
Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛
Your kisses burn into my skin 你的吻燒穿我的肌膚上
Only love can hurt like this 唯有愛能讓人如此的痛

And it must have been a deadly kiss 而且那必定是致命的一吻

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()