Beyond The Black Lyrics

"Forget My Name"

The autumn trees have shed their leaves 秋天的樹已經落光了葉子
A cloudy sky is riddled within your grief 陰霾天空布滿你的憂傷
Don't watch me go out in the rain 不要看著我走出去淋雨
The days we lost will never come again 這些日子我們失去的將不會再回來
I'll disappear, like morning mist 我將消失, 就像晨霧
May our dream be captured in a kiss 希望我們的美夢被一個吻所捕捉
To find us once and wake us then 去找回往日和喚醒我們, 再來
Don't ask me now 現在不要問我
The wind alone knows when 風獨自知道當

Forget my name 忘記我的名子
Forget my name 忘記我的名子
And let me die 且讓我死

All my sins, forgiven 我所有罪過, 原諒
All my soul is riven 我所有靈魂飛散
Nothing left – no tears to cry 絲毫不剩-眼淚流乾了
All is lost, forsaken – torn apart 所有都失去, 背叛 - 撕裂
Forget my name my love and let me die 忘記我的名子我的愛 而且讓我死
Forget my name 忘記我的名子

How dark the night, how deep your pain 夜多麼的黑, 你的痛苦多麼多深
The hurt you feel will never be in vain 受傷的感情將不會消失
You raised me high into the sun 你把我高舉到太陽
Live in the past of there's no moving on 活在過去身陷其中
There is no fight, just destiny 這不是戰爭, 只是命運
No one to blame, to set your sorrow free 沒人可以責怪, 洗去你的憂傷
New hope will come, you'll find a way 新的希望會來臨, 你將找到出路
Wish me farewell there's nothing else to say 希望我的再見, 你沒有其他話可說

Forget my name 忘記我的名子
Forget my name 忘記我的名子
And let me die 而且讓我死

All my sins, forgiven 我所有罪過, 原諒
All my soul is riven 我所有靈魂飛散
Nothing left – no tears to cry 絲毫不剩-眼淚流乾了
All is lost, forsaken – torn apart 所有都失去, 背叛 - 撕裂
Forget my name my love and let me die 忘記我的名子我的愛 而且讓我死
Forget my name 忘記我的名子
Forget my name and let me die 忘記我的名子而且讓我死

Wash away your sadness 洗去你的憂傷
Break the chains of grief 打斷悲傷的鎖鏈
Keep your faith together 讓你的信心齊聚
IN the past you'll find relief在過去, 你將得到紓解

Forget my name 忘記我的名子
Forget my name 忘記我的名子
And let me die 而且讓我死

All my sins, forgiven 我所有罪過, 原諒
All my soul is riven 我所有靈魂飛散
Nothing left – no tears to cry 絲毫不剩-眼淚流乾了
All is lost, forsaken – torn apart 所有都失去, 背叛 - 撕裂
Forget my name my love and let me die 忘記我的名子我的愛 而且讓我死
Forget my name 忘記我的名子
Forget my name, my love and let me die 忘記我的名子我的愛 而且讓我死
Forget my name 忘記我的名子

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()