雖然有人翻譯過, 但是我喜歡我自己的翻譯

Epica – Never Enough 永不滿足

Can't you hear me screaming, once again? 你能聽我再一次尖叫嗎?

Voices you can't hear 你聾了

Because you are consumed and in content因為你無盡消耗不滿足

With everlasting greed和無止盡的貪心

Don't you see me on my hands and knees? 你看到我的手和膝蓋嗎?

Begging and bleeding不斷地拜託和磨破皮流血

You're smiling as you bite the hand that feeds你笑著咬那隻餵你的手

But will you never see? 但你白目無動於衷

Always wanting what your eyes can't see 總是要那些你眼睛看不到的

Needing what your arms can't reach 要那些你拿不到的

Thinking you are in need 以為別人沒你會死

Always hearing what your ears can't hear 總想聽那些你耳朵聽不到的

Feeling what your hands can't touch 感覺那些你的手摸不到的

Thinking you are incomplete 想著你慾望無法滿足

(Enough) 滿足

It was Never enough that I gave to you 我給你的你永遠不滿足

All of the horror that you've put me through 所有的恐怖你逼我渡過

(Never enough)永不滿足

How can I make up my mind this time? 這時候我如何能下定決心

This is where I will draw the line! 這裡就是我畫下的紅線

Sacrificed my life to be with you 犧牲我的生命跟你在一起

Why did you leave me? 為何你離開我

There's nothing more from me you can consume 你再也無法由我這邊消耗任何東西

Cause you are incomplete 因為你不滿足

Always wanting what your eyes can't see總是要那些你眼睛看不到的

Needing what your arms can't reach要那些你拿不到的

Thinking you are in need以為別人沒你會死

Always hearing what your ears can't hear總想聽那些你耳朵聽不到的

Feeling what your hands can't touch感覺那些你手無法摸到的

Thinking you are incomplete想著你缺少甚麼

(Enough)

It was Never enough that I gave to you我給你的你永遠不滿足

All of the horror that you've put me through所有的恐怖你逼我渡過

(Never enough) 永不滿足

How can I make up my mind this time? 這時候我如何能下定決心

This is where I will draw the line! 這裡就是我畫下的紅線

Everlasting need 無止盡的貪心

Would you please answer me? 你可以回答我嗎?

And make me complete 而且讓我滿意

Everlasting greed 無止盡的貪心

Would you please set me free? 請你讓我自由

Fulfill all my needs 滿足我的需求

And make me complete 而且讓我滿意

(Enough)

It was Never enough that I gave to you 我給你的你永遠不滿足

All of the horror that you've put me through 所有的恐怖你逼我渡過

(Never enough) 永不滿足

How can I make up my mind this time? 這時候我如何能下定決心

This is where I will draw the line! 這裡就是我畫下的紅線

Never again will I be with you 我永遠不會與你在一起

No promise eternal carrying us through 沒有承諾我們永遠在一起

I finally made up my mind this time 我最後下定決心

This is the end 這是結束

I've drawn the line! 我畫下紅線

Never enough to devour your greed! 永遠無法去化解你的貪心

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()