愛情是互相諒解, 像發源自山上的泉水, 慢慢匯集成流, 有平靜有激流, 有風景有險阻, 最後流入大海

當然有些會死在沙漠, so what

 

In the shadows 在陰影中

Beyond The Black 黑暗遠處樂團

Album Songs of love and death 愛與死專輯

 

 

[Verse 1]

Now we're standing here together 現在我們一齊站在這裡

At the crystal borderline 在水晶邊界

All my memories are shattered 我所有的記憶都粉碎了

Nothing's left of what was mine 甚麼都沒了我還剩下甚麼?

I'm tryin to hold you 我試著挽留你

But you slip away 但你溜走了

A candle cannot burn forever 蠟燭無法永不熄滅

To whom am I to pray 我向誰去祈求

[Chorus]

Up we rise into the night 我們挺身進入黑夜

We'll never die in the shadows 我們不會死在陰影裡

We can break out of these days 我們可以在那些日子突破

Darkness will blaze in the shadows 黑暗將肆虐在陰影中

Our kingdom will come 我們的王國將到來

When our dreams can grow wild 當我們的夢想可以成真

Up we rise into the night 我們挺身進入黑暗

We’ll never die in the shadows我們不會死在陰影裡

[Verse 2]

It's hard to kill the demons 非常困難去殺死魔鬼

When they live inside your heart 當他們住在你內心

It's hard to find your fortune zo 非常困難去找出你的機會

When you don't know where to start 當我們不知道如何著手開始

So come here and take me 所以到這裡找我

I'm already gone 我已經走

In a second life beside you 在二次生命中倚偎在你身旁

Is where I want to belong 那裏是我要的歸屬

 

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()