close

Tristan Mackay I'll Be Yours Tonight | Relaxing Blues & Rock Music

I'm a shadow of myself, a faded picture from the past 我是我自己的影子, 一張老舊褪色的照片

And you're a danger to my health, an addiction that won't past 而你是對我健康造成威脅的人, 一個影響力永遠存在的人

I am powerless to fight your love 我無力對抗你的愛

Every time you call me I should run 每次你叫我, 我都飛奔而至

But I don't, no I don't. 但是我不想, 不, 我不要

So I'll be yours tonight, if you want, if you want. 所以今晚我將是你的, 假如你要, 假如你要

But when the morning light slips through your window like a fading memory 但是當晨曦穿過你的窗戶像一個褪色的記憶

I am gooooooooonnnne 我必須走了

I just can't put you down, there's always one new page to turn 我不能忘記你, 總是有新的故事要跑

And every time I let you fire go out, new ambers start to burn 每次我讓你發火跑出去, 新的灰燼又開始燃燒

Am I powerless to fight your love 我無力對抗妳的愛

Every time you call me I should run 每次你叫我, 我都飛奔而至

But I don't, no I don't. 但是我不想, 不, 我不要

So I’ll be yours tonight, if you want, if you want. 所以今晚我將是你的, 假如你要, 假如你要

But when the morning light slips through your window like a fading memory 但是當晨曦穿過你的窗戶像一個褪色的記憶

I am gooooooooonnnne 我必須走了

Powerless to fight your love 我無力對抗妳的愛

Every time you call me I should run  每次你叫我, 我都飛奔而至

So I'll be yours tonight, if you want, if you want. 所以今晚我將是你的, 假如你要, 假如你要

But when the morning light slips through your window like a fading memory 但是當晨曦穿過你的窗戶像一個褪色的記憶

I am gooooooooonnnne  我必須走了

I’ll be on my way…ohhhh 我將走自己的路

I’m on my way 我在我自己的路上

I’ll be on my way….now ,….now ….now 我將走自己的路….即刻 ,….即刻 ,….即刻 

I’ll be on my way…..be on my way. 我將走自己的路, 我在我自己的路上.

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()