Dorothee Pesch 沙啞的聲音充滿磁性, 因為好聽所以試著翻譯
 
 
I'm in Love With You
Night after night, struggle in the darkness 夜復一夜, 在黑暗中掙扎
Demons in my head got me 魔鬼在我腦中讓我
hanging by a threat 被威脅羈絆著
Time after time, year after year 時復一時, 年復一年
On my own it's such a lonely road 自己一個走在孤獨的路上
Wanna let you know how I feel for you 我要讓你知道我對你的感覺
Wanna let you know I'd die for you 我要讓你知道我愛死你
I'm in love with you 我愛上你了
You are all I need 你是我需要的一切
I dream you put your arms around me 我夢想你用手環抱著我
And set my spirit free 而且讓我精神得到解脫
I'm in love with you 我愛上你了
You mean all to me 你是我的一切
I've been longing for you loving 我一直渴望你的愛
And hoping you will see 而且希望你看到
I'm in love with you我愛上你了
Day after day struggle to get through 日復一日努力地要達成
Feel so alone without you 沒有你我感覺如此孤單
Tear after tear keep falling from my eyes 眼淚一滴一滴地由我眼中流出
I'm so afraid you might no want me too 我非常害怕你也許不要我
Got to let you know my need for you 我要讓你知道我需要你
Got to let you know I'd die for you 我要讓你知道我我沒你會死
I'm in love with you 我愛上你了
You are all I need 妳是我需要的一切
I dream you put your arms around me 我夢想你用手環抱著我
And set my spirit free 而且讓我精神解脫
I'm in love with you 我愛上你了
You mean all to me 你是我的一切
I've been longing for you loving 我一直渴望你的愛
And hoping you will see 而且你望你了解
Like an angel turning dark to light 像天使由黑暗轉為明亮
You come to me in my dreams 你來到我的夢中
Your caresses in a lonely night 你在孤獨的夜擁抱我
Bringing kisses bittersweet, yes kisses bittersweet 親我苦甜參半, 親吻苦甜參半
Bringing kisses bittersweet makes me feel better 親我苦甜參半讓我感覺好一點
But it's not real 但那不是真的
I'm in love with you 我愛上你了
You are all I need 妳是我需要的一切
I dream you put your arms around me 我夢想你用手環抱著我
And set my spirit free 而且讓我精神解脫
I'm in love with you 我愛上你了
You mean all to me  你是我的一切
I've been longing for you loving 我一直渴望你的愛
And hoping you will see 而且希望你了解
I'm in love with you 我愛上你了
作詞/作曲:Doro Pesch / Kati Mac
《I'm in Love With You》歌詞 © SMV SCHACHT MUSIKVERLAGE GMBH & CO KG

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    heart love feeling
    全站熱搜

    TEdison 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()